Sinds vanochtend blijft mijn Windows XP Home opeens hangen, het laadbalkje komt, en dan komt het blauwe scherm, met Windows XP logo er op (zonder Welkom erbij...) en daar blijft hij hangen. De muis doet het echter wel in dat scherm, dus het lijkt er op dat er een proces is dat vastloopt... Ook had ik gelezen hier op het forum dat het misschien zo is dat ik mijn wachtwoord zou moeten deleten voor het account dat er op zit, want ik kan bijvoorbeeld ook ALT+TAB doen en dan krijg je "Aanmelden bij Windows" en "Welcome" (dacht ik)...
Ik heb in de afgelopen dagen niks nieuws geinstalleerd of geupdate, dus ik zie niet dat het daar aan kan liggen. Nu heb ik al een paar dingen geprobeerd, maar snappen doe ik het niet echt, maar hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen doen:
Ik heb in de afgelopen dagen niks nieuws geinstalleerd of geupdate, dus ik zie niet dat het daar aan kan liggen. Nu heb ik al een paar dingen geprobeerd, maar snappen doe ik het niet echt, maar hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen doen:
- Ik heb de Windows XP CD er in gedaan, R gedrukt voor reparatie, en toen heb ik CHKDSK gedaan op de C:/ schijf, maar volgens mij had dat niet veel uitgehaald... met CHKDSK /p kreeg ik dat er een fout was, en toen deed ik met /r repareren, maar daarna deed hij het ook niet. Is er een andere command om Windows te repareren?
- Hoe zou ik eventueel mijn wachtwoord kunnen veranderen, als het misschien daar aan ligt...?
- De veilige modi werken ook allemaal niet.