Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 19:15
Hallo,

Ik heb op dit moment nog een Samsung SGH-E800 telefoon, maar daarvan is het scherm stuk.
Op de telefoon zelf staan een heleboel telefoonnummers die ik eik wil bewaren en in mn nieuwe telefoon invoeren.

Ik heb een datakabel kunnen lenen van iemand en probeer nu met Samsung PC Studio PIM & file manager mn telefoonnummers uit mn oude toestel te lezen.

Probleem is dat mn telefoon niet herkent word als ik hem via de usb datakabel aansluit.
Mn usb poort is niet defect alle andere usb apparaten worden direct herkent op die poort.

Een zoektocht met google leverde me "samsung usb drivers" op die geschikt zouden zijn voor mijn e800. Echter na deze geinstalleerd te hebben word mn telefoon nog steeds niet herkent.

In dat programmaatje van samsung kan ik als verbinding een aantal com-poorten kiezen. Instellen op andere vrije compoorten maakt ook niks uit en de snelheid lager instellen ook niet.

Nou komt de eigenlijke vraag pas: In dat samsung progje kan ik ook kiezen om te verbinden via infrarood, maar omdat mn display helder wit oplicht en verder niks laat zien, en ik zo uit mn hoofd geen idee heb hoevaak ik op welk knopje moet drukken om mn infrarood in te schakelen......

Het begin is er:
- telefoon open schuiven
- 1x op het linkse knopje om het menu op te roepen
- 1x naar rechts
- 1x naar beneden
- 1x op selecteren drukken om telefoon instellingenmenu te openen (menutje rechtsonder)
- en toen? hoevaak moet ik naar beneden om bij infrarood te belanden? en hoevaak moet ik dan selecteren zodat ik hem aan kan zetten?

Mocht iemand een samsung sgh-e800 hebben en dit even willen uitproberen dan hoor ik het graag O+

ps: de handleidingen die ik online kan vinden laten alleen de afzonderlijke menu's zien en dus niet waar deze zich precies bevinden zodat ik met die handleiding dus niet blind mn infrarood aan kan zetten ;(