Op dit moment ga ik een traject in waarbij ik verantwoordelijk ben om het huidige relatief kleine callcenter (2 werknemers) te structureren voor de toekomst.
Op dit moment word er gebeld vanuit excel werkbladen met beveiligde kolommen met gevalideerde waardes en een klein macrotje welk de regel uit excel kopieert in het notitieveld van een afspraak van Outlook.
Op zich prima om mee te werken. Echter het kent de volgende beperkingen.
Er zijn geen eenvoudige rapportagemogelijkheden.
Aanwezigheids registratie.
Het is veel werk om iedere keer de excel bestanden in kleine bestanden onder te verdelen en aan te passen voor gebruik.
Waar ik naar op zoek ben, een klein/simpel programmatje welke het volgende kan :
-Registreren wanneer iemand inlogt. Dit mag ook een ander klein tooltje zijn.
-Wat veld op het scherm laten zien uit een excel bestand of ander opgemaakt bestand.
-Koppeling met de outlook agenda.
-Ondersteuning voor aanpassingen statussen, afwezig etc.
-Ondersteuning voor eenvoudige rapportages.
* Laat aantal behandelde klanten medewerker zien.
* Laat aantal <status> van medewerker zien.
* Laat afspraken medewerkers zien.
* etc.
-Ondersteuning voor zelf het nummer intoetsen.
We gaan namelijk flink uitbreiden. We willen volgende jaar op 5-7 man zitten welke voortdurend uitgaan bellen.
Mijn zoektocht op google levert teveel grote logge pakketten met crm functionaliteiten, uitbelmogelijkheden etc.. Dit is niet nodig.
Wie o wie, kan mij verlichten met informatie.
Op dit moment word er gebeld vanuit excel werkbladen met beveiligde kolommen met gevalideerde waardes en een klein macrotje welk de regel uit excel kopieert in het notitieveld van een afspraak van Outlook.
Op zich prima om mee te werken. Echter het kent de volgende beperkingen.
Er zijn geen eenvoudige rapportagemogelijkheden.
Aanwezigheids registratie.
Het is veel werk om iedere keer de excel bestanden in kleine bestanden onder te verdelen en aan te passen voor gebruik.
Waar ik naar op zoek ben, een klein/simpel programmatje welke het volgende kan :
-Registreren wanneer iemand inlogt. Dit mag ook een ander klein tooltje zijn.
-Wat veld op het scherm laten zien uit een excel bestand of ander opgemaakt bestand.
-Koppeling met de outlook agenda.
-Ondersteuning voor aanpassingen statussen, afwezig etc.
-Ondersteuning voor eenvoudige rapportages.
* Laat aantal behandelde klanten medewerker zien.
* Laat aantal <status> van medewerker zien.
* Laat afspraken medewerkers zien.
* etc.
-Ondersteuning voor zelf het nummer intoetsen.
We gaan namelijk flink uitbreiden. We willen volgende jaar op 5-7 man zitten welke voortdurend uitgaan bellen.
Mijn zoektocht op google levert teveel grote logge pakketten met crm functionaliteiten, uitbelmogelijkheden etc.. Dit is niet nodig.
Wie o wie, kan mij verlichten met informatie.