Toon posts:

Verdwaald in TFT-land. Heeft iemand een advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helaas begeeft mijn huidige monitor het bijna dus ben ik aan het rondkijken voor een nieuw (TFT) scherm. Op dit moment ben ik echter al twee weken bezig met zoeken maar ik kom er niet uit. Bestaat er een site waar je op onderstaande specificaties kunt selecteren?

- Contrast: 700:1 of hoger
- VGA aansluiting
- 19 "
- Ingebouwde USB-hub
- Prijs onder de 300 Euro

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 15:58
Ik denk zowieso niet dat je aan alle voorwaardes kan voldoen gezien de prijs die je wil uitgeven.

en binnen 2 seconden had ik al een acer gevonden (wel zonder usb) dus ik geloof er niks van dat je al zo lang zoekt.

[ Voor 40% gewijzigd door m3gA op 13-04-2006 12:38 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

voor 299 euro heb je zo'n af en toe eenMedion 19"bij de Aldi/Lidl, volgens mij voldoet die aardig aan je eisen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

[rml][ 19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 18[/rml] al gezien?

Ik denk wel dat het met die eisen moeilijk gaat worden een goede monitor te vinden. Je zou of je eisen naar beneden moeten schroeven of je budget verhogen.

Op welke monitoren ben jezelf al uitgekomen en waarom waren deze niet goed?

Overigens hoor een topic als deze in Videoplanken & Beeldkanonnen. Welkom op GoT

[ Voor 19% gewijzigd door Just_I op 13-04-2006 12:47 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
T'ja als je in de pricewatch van GoT kijkt zie je al snel genoeg iets wat aan je specificaties voldoet..
http://tweakers.net/price...uery=&Action=&Landfilter=

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:03
Gunner schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:40:
voor 299 euro heb je zo'n af en toe eenMedion 19"bij de Aldi/Lidl, volgens mij voldoet die aardig aan je eisen
http://www.medionshop.nl

Maar inderdaad, dit is geen goede topic start en ik verwacht dat deze dan ook snel dicht gaat. Je laat nergens uit blijken dat je al gezocht hebt of welke schermen je eventueel op het oog hebt. We zijn er uiteraard voor om iedereen te helpen, maar niet om iemand het zoeken uit handen te nemen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is gewoon een kwestie van reviews lezen. Ook de topics zoals hierboven staan bieden veel informatie. Als je dan nog een heel specifieke vraag hebt kan je die stellen (dan wel in Videoplanken & Beeldkanonnen), maar zo algemeen als nu is niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.