Beste gotters
ik heb een mooi pakket geinstalleerd, USB Webserver - dit is een mooi pakket met
PHP 5, Apache 2 en MySQL..
op dit pakket heb ik een loginsysteem dat gegevens uit de database haalt in elkaar geflanst.
hij geeft alleen een error als ik de pagina laadt:
ik kijk dus in die Line:
De 'action2' wordt verwezen in:
die staat onderaan die pagina. dus als de gebruiker niet ingelogd is Echo dan de Form om ze dat wel te laten doen...
- ik heb action2 al hernoemd (het was eerst action), omdat ik dacht dat dit misschien problemen kon geven met dubbele waarden ofzo..
- ik heb de register_globals aan gezet - misschien dat hij waarden niet kon laden oid.
- hij wérkt wel - hij geeft alleen die error
- ik heb hem niét op een andere server geprobeerd - ik heb liever een oplossing
als jullie de hele code willen zien dan post ik die later wel - misschien is het iets heel makkelijks wat ik fout heb gedaan
ik heb een mooi pakket geinstalleerd, USB Webserver - dit is een mooi pakket met
PHP 5, Apache 2 en MySQL..
op dit pakket heb ik een loginsysteem dat gegevens uit de database haalt in elkaar geflanst.
hij geeft alleen een error als ik de pagina laadt:
%location% heb ik zelf verzonnen:PNotice: Undefined index: action2 in %location%\Root\aanmelden.php on line 9
ik kijk dus in die Line:
PHP:
1
2
3
| if ($_GET['action2'] == 'signup') { include("config.php"); |
De 'action2' wordt verwezen in:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| echo " <form action=action2=signup method=POST> <input type=hidden name=submit value=1> Username: <input type=text name=username maxlength=10> <p> Password: <input type=password name=password maxlength=15> <p> Email: <input type=text name=email> <br> Leeftijd: <input type=text name=leeftijd maxlength=2> <input type=submit value=Signup!> <input type=reset value=Clear> </form> ";[/td] |
die staat onderaan die pagina. dus als de gebruiker niet ingelogd is Echo dan de Form om ze dat wel te laten doen...
- ik heb action2 al hernoemd (het was eerst action), omdat ik dacht dat dit misschien problemen kon geven met dubbele waarden ofzo..
- ik heb de register_globals aan gezet - misschien dat hij waarden niet kon laden oid.
- hij wérkt wel - hij geeft alleen die error
- ik heb hem niét op een andere server geprobeerd - ik heb liever een oplossing
als jullie de hele code willen zien dan post ik die later wel - misschien is het iets heel makkelijks wat ik fout heb gedaan
[ Voor 18% gewijzigd door sjongenelen op 13-04-2006 11:50 ]
you had me at EHLO