Na jaren van Homesite5.5 gebruiken, ben ik sinds een paar weken over gestapt op dreamweaver.. Omdat homesite niet meer doorontwikkeld word.
Ik snap alleen een hoop dingen niet..
Links zie ik de files staan. Als ik op de letter T druk, springt ie naar test.php, druk ik nog een keer, dan springt ie naar het laatste bestand met de letter T. Druk ik wat langzamer dan gaat ie een bestandje verder, zoals het hoort, net zo als in verkenner.
Hoort dit, of is dit een bug?
Als ik naar het 5de bestand wil gaan met mijn toetsen moet ik dus dit doen:
T indrukken, 2 seconden wachten
T indrukken, en dan ben ik er pas.
Waarom is dit?
Nog iets, de search is extreem traag..
Ik ben in een bestandje met minder dan 1000 regels de Tabs aan het vervangen door "niks"..
In Editpadpro ben ik gewend dat dit in 1 miliseconde gaat. In dreamweaver duurt het nu al 5 minuten.. Bug of gewoon dreamweaver?
Nog iets.. Images in een Html file zetten.. In homesite kan ik gewoon 50 images vast pakken, en naar de editor slepen. Dan zette die ze uit zichzelf met de image tag erin.
Als ik dit in Dreamweaver doe gebeurd er niks.
Via insert --> Image kan ik maar een image kiezen.
Zelfde geldt voor andere bestanden, niks is in dreamweaver te slepen?
Ik snap alleen een hoop dingen niet..
Links zie ik de files staan. Als ik op de letter T druk, springt ie naar test.php, druk ik nog een keer, dan springt ie naar het laatste bestand met de letter T. Druk ik wat langzamer dan gaat ie een bestandje verder, zoals het hoort, net zo als in verkenner.
Hoort dit, of is dit een bug?
Als ik naar het 5de bestand wil gaan met mijn toetsen moet ik dus dit doen:
T indrukken, en dan ben ik er pas.
Waarom is dit?
Nog iets, de search is extreem traag..
Ik ben in een bestandje met minder dan 1000 regels de Tabs aan het vervangen door "niks"..
In Editpadpro ben ik gewend dat dit in 1 miliseconde gaat. In dreamweaver duurt het nu al 5 minuten.. Bug of gewoon dreamweaver?
Nog iets.. Images in een Html file zetten.. In homesite kan ik gewoon 50 images vast pakken, en naar de editor slepen. Dan zette die ze uit zichzelf met de image tag erin.
Als ik dit in Dreamweaver doe gebeurd er niks.
Via insert --> Image kan ik maar een image kiezen.
Zelfde geldt voor andere bestanden, niks is in dreamweaver te slepen?