Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mriceke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 15:14
Sinds een week merk ik dat het linker oordopje veel lager volume geeft dan het rechtse.
ik heb een Ipod Video met de nieuwste firmware. maar daar ligt het niet aan want de gewone ipod dopjes hebben er geen last van.
Het ligt ook niet aan mijn gehoor, want als ik het rechter dopje in mijn linker oor doe is het volume gewoon goed.
Heeft iemand hier al eerder last van gehad?
zou het linker dopje gewoon versleten zijn?
de dopjes zijn nu bijna 2 jaar oud. verder heb ik geen kabelbreuk ofzo opgelopen.

Ik verwacht eigenlijk dat de dopjes gewoon dood zijn dus ik was al aan het kijken voor nieuwe. momenteel heb ik de zwarte versie van deze oordopjes maar ik zou nu wel de witte willen hebben. Na wat gegoogle ben ik er achter gekomen dat ze in duitsland een stuk goedkoper zijn. Maar het verzenden naar nederland en betalen met creditcard is nogal prijzig.
heeft misschien iemand een winkel gevonden waar ik ze gewoon kan ophalen?

alvast bedankt!

Maurice

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 15:01
*kuch*

Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

en hab je ze al eens geprobeerd schoon te maken? misschien dat er vuil in het kleine gaatje zit?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij Mp3shop hebben ze de EX71SL doppen. Gratis verzending dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Heb je zelf eigenlijk al ns op internet gekeken naar welke winkels die oordoppen verkopen?

• Mriceke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 15:14
ja maar zoals ik al zei, in duitsland zijn ze ongeveer tot 20 euro goedkoper. daarom vroeg ik ook of ik ze niet daar ergens kon halen. in nederland zijn zat winkels die ze voor 50 euro verkopen.

maar ik had inderdaad niet nagedacht over het schoonmaken van de dopjes.
het gaatje zat verstopt.

bedankt! :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, ben naar de winkel geweest (binnen de garantieperiode) en heb nieuwe gekregen

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Aangezien het om een in-ear dopjes gaat, is de kans heel groot dat het linker dopje verstopt is met oorsmeer. Kijk dus eens goed of je hem nog schoon kunt maken. Daarnaast is de EX71 berucht om draadbreuk. Ik zou er dan ook niet raar van opkijken als dat ook bij jou het geval is.

Echter is dit probleem, ook de leveranciers van de (witte) dopjes, al vaker voorbijgekomen in Wat zijn goede oordopjes? Deel 7. Daar wil ik je dan ook naar toe verwijzen zodat deze dicht kan. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.