Toon posts:

rechten instellen van een groep

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan....ik dacht dat een forum bedoelt was om mensen te helpen....blijkbaar niet dus.....

als je dit soort vragen hier niet kan stellen wat dan wel......

In ieder geval bedankt voor degene die wel antwoord wilden geven _/-\o_ ......

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 09:37
Ja, open anders nog een thread van niveau 0. Mensen helpen is iets anders dan al het werk voor iemand doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Abom op 13-04-2006 10:12 ]

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-02 14:33
Sorry hoor maar die vraag die je daar ok stelt is een van de eerste dingen die je leert met windows server 2003. En er is genoeg info over te vinden via google.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:00:
Ok dan....ik dacht dat een forum bedoelt was om mensen te helpen....blijkbaar niet dus.....
jawel hoor, daar is het wel voor.
als je dit soort vragen hier niet kan stellen wat dan wel......
het soort vraag wat jij stelde kwam neer op "Hoi, ik ben lui en heb geen zin om het eerste search result van google door te lezen, willen jullie dat voor me doen?"

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TS als ik jouw was zou ik eens wat basis lesboeken van Microsoft op de kop tikken. Het aanmaken van gebruikers en groepen en het rechten toekennen aan deze gebruikers en groepen is wel erg basic. Als jij een server wilt gaan opzetten raad ik aan om toch wat te gaan inlezen in de materie, anders gaat dit niet goed komen. Wanneer je gebruikers en groepen wilt gaan aanmaken en rechten verlenen zou ik eerst een goede strategie hiervoor uitdenken. Vooral met betrekking tot groepen heb je nog al wat extra dingen. Zo heb je verschillende soorten groepen om er twee te noemen local en global, je kunt dus met global groups andere dingen dan met local groups. Ik zou zeggen kijk eens naar de Microsoft Press boeken voor Windows 2003 server etc.

In iedergeval succes met het opzetten van de 2003 server.

[ Voor 39% gewijzigd door _Dune_ op 13-04-2006 10:22 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je kunt beter even een discussie via mail/im opstarten met de mod die je originele thread opende, want dit lokt alleen maar reacties op zoals hierboven staan en daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van lijkt me.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.