Toon posts:

[BF2] X1600 Pro - Nametags en status van vlaggen verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een Sapphire X1600 Pro AGP/512 Mb op een ASUS P4P800 Deluxe mobo heb verdwijnen na verloop van tijd de nametags en de status van vlaggen die je nog moet capturen. Als ik doodga, en dat gebeurd nog te vaak, zijn ze weer even terug. Echt bijzonder vervelend want doordat de nametags verdwijnen heb ik al een paar onbedoelde TK's gemaakt |:( .

Het verdwijnen gebeurd wel geleidelijk, eerst gaan ze knipperen, daarna verdwijnen ze geheel. Toch maar een nieuw systeem kopen dan? Ik had gehoopt eea nog even uit te kunnen stellen...

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb zelf al geprobeerd met diverse driver versies te werken, dus zowel Catalyst 5.12 tot en met 6.3. Ook de Omega drivers geven hetzelfde resultaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 09:26 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:21
Ik dacht dat je dit aan en uit kon zetten in BF2 met Ctrl + Alt (of een dergelijke combinatie) ik zal het even voor je opzoeken in de loop van de dag.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

Topicstarter
Hamersma schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:21:
Ik dacht dat je dit aan en uit kon zetten in BF2 met Ctrl + Alt (of een dergelijke combinatie) ik zal het even voor je opzoeken in de loop van de dag.
Deze optie ken ik, dat is als ik me niet vergis gewoon ALT. Ctrl-ALT heb ik nog niet geprobeerd, indien dat gebruikt kan worden om je nametage te enablen/disablen. Maar dit is niet mijn probleem.

Toch is het irritant dat door een of andere bug in mijn kaart of driver de nametags geleidelijk verdwijnen.

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden!! Nouja... waarschijnlijk, want ik heb BF2 nu al zeker een uur gespeeld zonder verdwijnende tags... Ik heb twee opties aangepast:
  • AGP Fast Writes disabled. (helaas, niet het gewenste resultaat)
  • AGP Speed verlaagd van 8x naar 4x
De tweede optie gaf uiteindelijk het gewenste resultaat. Ik heb verder geen last gehad van een achteruitgang van de framerate, ondanks het terugschroeven van de AGP speed van 8x naar 4x.

Mijn excuses voor de ongewilde teamkills de laatste tijd, het zal nu weer een stuk beter gaan. Dan zijn het tenminste weer TK's in de categorie "risico van het vak". :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 09:22 ]