Sinds ik een Sapphire X1600 Pro AGP/512 Mb op een ASUS P4P800 Deluxe mobo heb verdwijnen na verloop van tijd de nametags en de status van vlaggen die je nog moet capturen. Als ik doodga, en dat gebeurd nog te vaak, zijn ze weer even terug. Echt bijzonder vervelend want doordat de nametags verdwijnen heb ik al een paar onbedoelde TK's gemaakt
.
Het verdwijnen gebeurd wel geleidelijk, eerst gaan ze knipperen, daarna verdwijnen ze geheel. Toch maar een nieuw systeem kopen dan? Ik had gehoopt eea nog even uit te kunnen stellen...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb zelf al geprobeerd met diverse driver versies te werken, dus zowel Catalyst 5.12 tot en met 6.3. Ook de Omega drivers geven hetzelfde resultaat.
Het verdwijnen gebeurd wel geleidelijk, eerst gaan ze knipperen, daarna verdwijnen ze geheel. Toch maar een nieuw systeem kopen dan? Ik had gehoopt eea nog even uit te kunnen stellen...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb zelf al geprobeerd met diverse driver versies te werken, dus zowel Catalyst 5.12 tot en met 6.3. Ook de Omega drivers geven hetzelfde resultaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 09:26 ]