Toon posts:

3 tv's en 1 beamer op versatel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een versatel aansluiting liggen voor tv. (digitaal dus) en wil hierop 3 lcd tv's en een beamer aansluiten. Het geluid hoeft maar op 1 tv te komen en op de andere aansluitingen gaat het alleen om beeld. Nu heeft iemand mij een splitter aangeboden voor dit signaal voor €500 en dat lijkt mij een beetje erg veel.

Nu kijk ik denk ergens overheen, maar er moet vast een goedkopere manier zijn. Kan iemand mij de goede richting op sturen???

even vergeten te melden dat het gewoon hetzelfde kanaal op elke tv mag zijn. het hoeft dus niet op elke tv een appart kanaal te zijn. Gaat dus echt om het "expanden" van het signaal

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 08:42 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Kan je niet een SCART doosje nemen? Er zijn volgens mij scart-doosjes met 1 ingang en x uitgangen voor een niet al te dure prijs. kijk ff bij een electra zaak bij je in de buurt.

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
dat scart zou kunnen. echter staan de tv's ongeveer 15 meter uit elkaar. was ik nog even vergeten te melden. dan worden de scart kabels wel erg duur over die lengte

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 00:22

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Aansluiten middels een scart kabel is toch 1 van de goedkoopste oplossingen zonder belachelijk kwaliteits verlies. Eventueel zou component aansluiting ook kunnen, maar de prijs blijft vergelijkbaar. Veel goedkoper dan dat zul je het iig niet krijgen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:00
Je verteld er ook niet duidelijk bij of het met scart of gewoon cai antenne is. Ik ga ervanuit dat het scart is. Er is van Monstercable een scartblok die uit mijn hoofd ook van 1 naar 3 gaat (normaal gaan ze natuurlijk van 3 naar 1). Beejte onduidelijk waarschijnlijk. De kabels zijn ong 40 euro, kan je het mooi eerst eens proberen voordat je zoiets duurs koopt.

http://www.monstercable.c.../productPage.asp?pin=2292

:z mmm 15 meter

[ Voor 3% gewijzigd door keesheid op 13-04-2006 08:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
die scart versie ziet er erg goed uit in ieder geval. Dit werkt dus ook met versatel digitaal?. dan zit ik alleen nog met de beamer? hoe wordt die dan aangesloten. Ze zouden echt alle 4 tegelijk moeten werken. Met scart zou je zelfs nog geluid moeten hebben als ik me niet evrgis.

Mochten er ook nog andere opties zijn, dan hou ik me aanbevolen. bijvoorbeeld via component.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:11

Croga

The Unreasonable Man

keesheid schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:58:
Je verteld er ook niet duidelijk bij of het met scart of gewoon cai antenne is. Ik ga ervanuit dat het scart is. Er is van Monstercable een scartblok die uit mijn hoofd ook van 1 naar 3 gaat (normaal gaan ze natuurlijk van 3 naar 1). Beejte onduidelijk waarschijnlijk. De kabels zijn ong 40 euro, kan je het mooi eerst eens proberen voordat je zoiets duurs koopt.

http://www.monstercable.c.../productPage.asp?pin=2292
De URL die je geeft doet in ieder geval precies het omgekeerde van wat TS nodig heeft....

Verwijderd

Topicstarter
@ croga. das waar goed dat je dat effe ziet. maar er zal vast een variant zijn die de andere kant op gaat.

• Sieking
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-12-2023

Sieking

Freelance ITer

Bij Conrad kan je video verdelers bestellen voor een paar tientjes:

deze: http://www1.nl2.conrad.co...x_results=10&cachedetail=

of anders bijvoorbeeld deze:http://www1.nl2.conrad.co...x_results=10&cachedetail=

Dan kan je zowel video als audio aansluiten....

If you can't take the heat, get burried!

Verwijderd

Topicstarter
@sieking. dank je wel. helaas werken de linkjes niet. krijg te zien dat er geen winkelwagen aangemaakt kan worden :?

• Sieking
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-12-2023

Sieking

Freelance ITer

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:26:
@sieking. dank je wel. helaas werken de linkjes niet. krijg te zien dat er geen winkelwagen aangemaakt kan worden :?
zoek ff bij conrad op bestelnummer: 352001 - 89 en 352500 - 89

If you can't take the heat, get burried!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt zal gelijk effe kijken. dat is wel echt iets dat ik nodig heb en een stuk goedkoper dan 500 euro voor een digitale splitter.

je kan dan via de 2e waarschijnlijk alles regelen via composiet kabeltjes. Geeft dit nog een beetje beeld op lcd of is dat scart gedoe een stuk beter? gaat er meer om dat er redelijk beeld is. hoeft niet state of the art te zijn

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 09:56 ]

Pagina: 1