Ik heb net een AMD Geode NX1750 gekocht icm met een Pcchips moederbord. Amd processor eraf en geprikt in mijn Asus A7VT400. Het moederbord ziet prima dat het een AMD Athlon Mobile is. Tot zover kom ik nog wel dus beeld is er wel. Alleen wel op 600 mhz. Als ik de jumper op het moederbord verplaats naar 100 mhz of naar 133/166/200mhz dan maakt het qua snelheid niets uit. Als ik in Windows kijk dan staat daar ook 600 mhz. Dat is lijkt me een beetje te langzaam. ik heb de 2x1gb al vervangen voor ander geheugen maar dat maakt niets uit.
Ik heb al handmatig geprobeerd via Windows de FSB en multipier in te stellen zonder resultaat. Voor de laatste bios hoef je niet te vragen want die ziet er al en er is maar 1 release uit: The first release. Voor mijn W2003 server hoeft eigenlijk niet direct sneller te werken omdat ik al via Sata RAID 2 x 300 gb al aanstuur maar ik zou toch liever op de 1400 mhz werken met deze computer.
Als iemand nog een idee heeft om deze uiteindelijk toch op de werkelijk snelheid te krijgen graag.
Ik heb al handmatig geprobeerd via Windows de FSB en multipier in te stellen zonder resultaat. Voor de laatste bios hoef je niet te vragen want die ziet er al en er is maar 1 release uit: The first release. Voor mijn W2003 server hoeft eigenlijk niet direct sneller te werken omdat ik al via Sata RAID 2 x 300 gb al aanstuur maar ik zou toch liever op de 1400 mhz werken met deze computer.
Als iemand nog een idee heeft om deze uiteindelijk toch op de werkelijk snelheid te krijgen graag.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!