[Flash] Video geeft bizarre foutmelding (flash8.ocx)

Pagina: 1
Acties:

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
Onlangs maakte ik een banner in Flash MX 2004 met daarin een embedded Flash video (.FLV), zodanig dat je dus een losse banner (.swf, ca. 30 kB) hebt en een video file (.flv, ca. 800 kB). Alles werkt prima, behalve bij sommige mensen met Microsoft Internet Explorer. Daar crasht hun hele browser met een vreemde foutmelding met iets over Flash8.ocx. Daarbij "crasht" ook het videobeeld; dit wordt roze, blokkerig en staat opeens stil. Dit schijnt na een paar loops van het filmpje, maar niet na een vast aantal keer.

Nu ben ik beslist geen leek op het gebied van internet en Flash e.d., maar dit heb ik nog nooit gezien. Het gekke is dat ik die melding zelf nog niet langs heb zien komen...

Komt iemand dit probleem bekend voor? Zo ja, wat was daarbij de oorzaak en wat zou het in dit geval kunnen zijn? Ben heel erg benieuwd....

www.networkingday.com

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 14:31
Als je nu een linkje plaatst naar de betreffende banner, dan kunnen wij ook eens kijken!!!

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je zeker dat de mensen ook de laatste flash player hebben (is ook alweer een nieuwe update voor FP8 toch?)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
De banner staat volgens mij nog hier online: http://www.directmovie.nl/banners/weblog.html

www.networkingday.com