---
idd geen eentje...
Je kunt toch 'n convertertje kopen van 2,5 mm naar 3,5
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad, voor mijn Motorla mpx-200 heb ik dat ook gedaan, was €10,- ofzo.CLB schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:31:
idd geen eentje...![]()
Maar ik kan nu wel mijn eigen koptelefoon en in de zomer boxjes aansluiten
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ah wist niet dat die bestaan.
Hebben alle telefoons zo'n uitgang? Volgens mij zij er ook die via een aparte connector gaan..
Hebben alle telefoons zo'n uitgang? Volgens mij zij er ook die via een aparte connector gaan..
---
Sony Ericsson doet het bij zijn walkman handsets, je kan je eigen 3,5 mm oordopjes gebruiken.
Voor veel nieuwe nokia's kun je ook een verloopstekker kopen, of zelf in elkaar knutselen.
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Ik heb bij mijn SE W800i een headsetje gekregen waar je de oordopjes eraf kunt halen en in de connector m'n eigen 3,5mm oordopjes heb ingeduwd. De headset functie blijft dan nog bestaan doordat in de connector voor de 3,5mm jack ook nog de opneemknop+microfoon zit verwerkt. Erg handig dus!Le0032 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:56:
Sony Ericsson doet het bij zijn walkman handsets, je kan je eigen 3,5 mm oordopjes gebruiken.
It's a beautiful day!
Ik heb de headset van mijn Nokia 6230 gemod. Vrij simpel. Is geloof ik wel iets over te vinden op GoT.
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
een 2,5 > 3,5 mm adapter kan je ook gewoon bij een electronica-speciaalzaak kopen, en misschien heeft de mediamarkt ze ook wel in de schappen liggen.
Kun je met je eigen oordopjes nog steeds de radio-functie gebruiken? De headset wordt nl. over het algemeen gebruikt als antenne (bijv. ook bij m'n k700i).ajpohv schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:14:
[...]
Ik heb bij mijn SE W800i een headsetje gekregen waar je de oordopjes eraf kunt halen en in de connector m'n eigen 3,5mm oordopjes heb ingeduwd. De headset functie blijft dan nog bestaan doordat in de connector voor de 3,5mm jack ook nog de opneemknop+microfoon zit verwerkt. Erg handig dus!
Ja dat is gewoon mogelijk. Werkt gewoon vlekkeloos.
Pagina: 1