Toon posts:

[Call of Duty 2] Taal veranderd naar Duits..

Pagina: 1
Acties:

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben daarnet weer eens lekker gaan CoDden, en in dit geval op een Duitse server. Het probleem is echter dat alles in die server Duitstalig was (voor mij ff geen probleem), maar toen ik stopte, zag ik dat alle menu's Duits waren. Dit vind ik niet zo prettig, dus dat heb ik toch weer liever Engels als het kan, of anders Nederlands.

Even voor de duidelijkheid, die server heeft dus geen mod geïnstalleerd, en ik weet de naam niet meer.

Ik heb in het grote CoD 2 topic gekeken, op Google en eMule gezocht, maar nergens kan ik vinden welke registry keys ik moet aanpassen, of of er een language patch voor is.

CoD 2 opnieuw installeren vind ik een beetje overdreven, aangezien ik dit vandaag al heb gedaan vanwege een patch waar ik niet helemaal tevreden over ben (totat er meer servers zijn die hem draaien natuurlijk :> )

Kortom: Wie weet welke registry keys je moet aanpassen om CoD 2 in een andere taal te krijgen?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:19
Heeft niet met je registratie te maken want daar heeft een server geen toegang toe, bij het joinen van een server heb je waarschijnlijk automatisch een .iwd bestand binnengehaald, die het uiterlijk van Call of Duty 2 veranderd
Probeer het terug te draaien door alle bestanden te verwijderen, behalve onderstaande:

..\Call of Duty 2\
- Alle bestanden laten staan
- Alle folders verwijderen behalve:
--- Docs
--- Main
--- Miles
--- pb (als je update 1.2 installed hebt)

..\Call of Duty 2\Main\
- Alle bestanden verwijderen behalve:
--- hunkusage.dat
--- iw_<00 t/m 15>.iwd
--- localized_english_iw<00 t/m 11>.iwd
- Alle folders verwijderen behalve:
--- Players
--- (evt) Demos

Op deze manier verwijder je alle shit die door het joinen van servers is gedownload.
ook dingen als Rifle-only mods 'n stuff, maar die download je weer automatisch als dat nodig is voor die server

Succes :Y)

ps: maak wel eerst ff een backup van je game-map.
* PeterSelie houdt zich niet aansprakelijk voor gemaakte fouten ;]

[Voor 25% gewijzigd door PeterSelie op 12-04-2006 23:14]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
^ Dat doe ik dus liever niet, aangezien ik niets heb binnengehaald van die server (zichtbaar), ik héél veel (grote) mods heb, én ik het al heb gevonden...

In mijn registry staat hij dus al op Engels, ookal is hij Duits, de oplossing is simpel.

/Call of Duty 2/Main/Users/[username]

Die 2 bestandjes even in kladblok gooien en force_english op "1" zetten ipv "0", voor both mp en sp..

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee