Internet explorer geschiedenis verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Ooyevaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik zoek : ofwel een knop/script/link die de geschiedenis (wellicht selectief?) kan verwijderen ofwel een manier om een pagina aan te merken dat die niet in de geschiedenis terecht komt.

Maar heb nog geen resultaten kunnen vinden. Is zoiets mogelijk ? En dan zonder de client-pc aan te passen.

Yamaha FZ1 :-)

Verwijderd

Systematisch een bepaalde verwijderen kan waarschijnlijk nieet zonder 3rd party plugin of programma. Maar je kunt natuurlijk altijd rechtsklikken in de History Explorer bar en dan de site verwijderen uit je history.

Maar aangezien we het hier vanuit de website benaderen, zou ik zeggen: ga eens in Software Algemeen kijken.

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021

CaptBiele

No Worries!

er zijn verschillende javascripts die je geschiedenis kunnen weggooien, maar dat gebeurt toch altijd op de client-pc? :?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
CaptBiele schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:10:
er zijn verschillende javascripts die je geschiedenis kunnen weggooien, maar dat gebeurt toch altijd op de client-pc? :?
Bron?

Verwijderd

Welke site gaat het over?

[ Voor 29% gewijzigd door BtM909 op 13-04-2006 12:01 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ccleaner wellicht?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Wat is de reden dat jij die geschiedenis wilt verwijderen?

[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 13-04-2006 12:02 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:02

André

Analytics dude

Dit kan niet, het zou niet best zijn als een JS scriptje dat zomaar kan doen.

Het enige alternatief wat ik kan bedenken is om op alle pagina's javascript links te maken die met location.replace de url replacen. Dan wordt er geen history bijgehouden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als users blijkbaar niet normaal kunnen reageren, dan gaat de bezem er maar doorheen. De volgende in dit topic met + of - waarderingen, mag iets meer verwachten dan een edit :/. Is je reply weg, dan weet je dat een grens hebt overschreden ;)

Daarnaast geldt nog steeds voor iedereen, dat je ontopic reageert (geen postcount-achtige replies). Reageer op de vraag van TS of blijf uit het topic. SIM-PEL!

[ Voor 40% gewijzigd door BtM909 op 13-04-2006 12:03 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ooyevaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
De reden is dat ik een stukje anonimiteit wil leveren.
En ik bedoelde met dat ik de client-pc niet wil aanpassen is dat ik er geen software op wil installeren.

De location.replace lijkt me wel handig, daar zal ik eens naar kijken. bedankt alvast.

Yamaha FZ1 :-)

Pagina: 1