Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verschil tussen Norton SystemWorks 2006 en Premier

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Dennisderoo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Ik vroeg me af wat nou het (grote) verschil is tussen Norton SystemWorks 2006 en Norton SystemWorks Premier 2006?

Op de website van Symantec vind je wel informatie over de producten maar ik kan er niet helemaal uit halen wat nou het verschil is...

Ik weet alleen dat Norton SystemWorks Premier 2006 duurder is dus ik ga er vanuit dat deze dan ook beter is. Maar wat is er dan beter aan?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:32
Beter niet echt, de producten zijn gewoon hetzelfde. Alleen zit bij de Premier ook nog Ghost erbij (Ghost is een programma voor backup doeleinden).

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Systemworks is geen beveiligings-software, dus in Beveiliging & Virussen hoort dit sowieso niet thuis. Echter, ipv het topic te verplaatsen ga ik het op slot doen. Enig rondkijken op de site van Symantec had je al gauw deze en deze pagina's opgeleverd, waar in het kort wordt opgesomd wat de producten bevatten. :) Met een kleine klik verder kan je zelfs nog uitgebreidere informatie vinden over beide producten.

Volgende keer dus iets beter rondkijken op de site van de fabrikant. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.