Toon posts:

Rollover knoppen png

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.
Ik heb voor een vriendin van me een website in elkaar geknutseld www.amaliabar.com/index2.htm Maar in internet explorere doen de rollover knoppen het niet. Ik denk dat dit komt omat het .png's zijn, in firefox werkt het perfect (op een klein blokje na dat ik ff naar links moet schuiven.

Kan iemand mij vertellen of het idd de png's zijn en hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bednakt

• bat266
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-01 07:44
png kan zo ver ik weet alleen een ander beeld geven en niet er voor zorgen dat t niet werkt, ik denk dat de fout gezocht moet worden in javascript. Helaas kan ik je daar niet mee helpen

Better to remain silent and be thought a fool then to speak out and remove all doubt.

Verwijderd

Als je gewoon al op google zoekt, vind je er al informatie over.. beetje lame.

Modbreak:Of blijf gewoon weg uit het topic als je niks te melden hebt :/

[ Voor 34% gewijzigd door BtM909 op 12-04-2006 19:16 ]

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:34:
Maar in internet explorere doen de rollover knoppen het niet. Ik denk dat dit komt omat het .png's zijn
Nee, daar zal het niet aan liggen. IE ondersteunt PNGs gewoon, al is het wel gebrekkig (alpha en zo). Helaas is je pagina momenteel even uit de lucht. Heb je al in de Javascript console gekeken, en heb je in IE foutmeldingen bij JS aangezet?

/edit: site is niet uit de lucht, alleen het adres intikken helpt. Oeh, ranzige Macromedia code :). Hm, dat uitvinden gaat wat langer duren.

Deze mouseovers kun je overigens ook met pure CSS doen: zie hier: http://www.alistapart.com/articles/rollovers

[ Voor 23% gewijzigd door Yoozer op 13-04-2006 17:10 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
plak hier eens een specifiek deel van je code, dan kunnen we eens kijken waar het wel aan ligt

de afgelopen dagen zijn zulke probleempjes al een aantal keer langsgekomen, toen ging het om:
- het forward en backslash verhaal, op internet is alles forward slashes (dus "/")
- hoofdletters, somige servers zijn hoofdlettergevoelig (zou echter niet per browser uit mogen maken)
- niet declareren van vars in JS (IE stelt dit verplicht (wat het ook is) en in FF werkt het ook zonder)

This message was sent on 100% recyclable electrons.