Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
via de search moet het mogelijk zijn een zelfde topic daarover te vinden. ik had een poosje terug hetzelfde probleem. was op te lossen via systeembeheer -> lokaal beveiligingsbeleid.
De search, ik heb het (natuurlijk) geprobeerd, even als google.com daar heb ik ook tips vandaan. Zoals printerinstellingen delen etc, maar geen andwoord op dit.
Ik zal jou tip eens nakijken. Bedankt iig voor de moeite.
Ik zal jou tip eens nakijken. Bedankt iig voor de moeite.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb je ook in het lokale beveiligingsbeleid ingesteld dat de gast account toegang heeft tot deze computer?
Om te checken: START > Uitvoeren > secpol.msc /s
Ga vervolgens naar Lokaal beleid > "Toewijzing van gebruiksrecht" en zoek "Toegang tot deze computer vanaf het netwerk weigeren" op. Dubbelklik erop en kijk of de account Gast in de lijst staat. Zo ja, er even uit gooien.
Om te checken: START > Uitvoeren > secpol.msc /s
Ga vervolgens naar Lokaal beleid > "Toewijzing van gebruiksrecht" en zoek "Toegang tot deze computer vanaf het netwerk weigeren" op. Dubbelklik erop en kijk of de account Gast in de lijst staat. Zo ja, er even uit gooien.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features