Toon posts:

[Verzamelcase] D70 van alles wat

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kweet eigenlijk niet of het mag maar doe het maar gewoon zo want er zijn veel foto's en om die nou allemaal hier te laten zien vond ik een beetje te veel van het goede.. Ik heb ze allemaal gebached... misschien niet zo handig aangezien sommige dan overbright worden en dergelijke.

zie hier: Hagel's foto paradijs met onder andere New York, de dierentuin, de achtertuin en het stand/zonsondergang van Noordwijk aan Zee.

greetz,
Hagel

Verwijderd

http://www.opendirviewer....2Ffoto%27s%2F&pagecount=5

Kijkt wat makkelijker, maar gooi ze volgende keer wat kleiner online. Niet zo huge-ass met bestanden van gemiddeld 800Kb

Edit: even de foto's bekeken, maar zo te zien zit wijk aan zee binnenkort niet meer aan de zee. Hij loopt helemaal leeg. Voor de rest mooie snapshots.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 17:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat is verdampt hendig... thankz en ze zijn idd wat groot, maarja je wil natuurlijk wel dat wat van jou is groots uitgebeeld wordt :D Zal er volgende keer rekening mee houden.

greetz,
Hagel

P.S. iedereen mag natuurlijk in dit topic ff zijn random foto's gooien, altijd leuk om te zien waar iedereen is of geweest is :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 17:44 ]

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-01 09:24
Selecteer wat foto's en zet ze in het topic tussen het [img][/img] cmd. Om maar naar een linkje te verwijzen vind ik wat slordig voor een case :)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-12-2025

Zoefff

❤ 

Tsja, een verzamelcase starten zonder er zelf foto's in te zetten is natuurlijk niet echt handig ;)

En daarbij telt een linkje naar een open directory natuurlijk niet. We zien de foto's graag in het topic zelf, zie ook FGS Policy

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.