USB monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:58

Flexx

This side up

Topicstarter
Ik wil de "CTX PR711F 17" .24 dp, FD Trintron max. 1600x1200" koopen maar nou staar er bij de info:
  • Super vlakke Sony FD Trinitron® beeldbuis.
  • High-Density On-Screen Display (OSD).
  • Anti-Glans, Anti-Reflectie, Anti-Statisch Scherm.
  • Complete Digital Menu Adjustment.
  • Windows® 95 Plug & Play operation.
  • USB gecontroleerde OSD settings.
Nou gaat het mij om die USB. Hoe zit dat nou ?? Zit er inplaats van een normaale aansluiting die je op je videokaart aansluit een USB aansluiting op ?? En als er idd zo'n USB aansluiting op zit heb je dan geen videokaart meer nodig, net als dat je met die Microsoft Soundsystem geen Soundkaart meer nodig heb ?? Dan weet ik dat ik deze niet koop want ik wil gewoon mijn video kaart blijven gebruiken, of zou het zijn dat het signaal intern wordt doorgezonden.

Verwijderd

eeuuuhhhh volgens mij zitten er 4 USB aansluitingen in de monitor zelf, als een soort hub... Dus je zal nog gewoon normaal aan je videokaart moeten aansluiten hoor ;)

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
Ja, zoiets hoorde ik al maar de uitleg van die gast(bij de vobis in R'Dam) was heel erg vaag.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:36
Ze bedoelen dat je via software en een USB verbinding met je monitor je de instellingen al contrast, geometrie enz.. in kan stellen. Niet zo heel erg nuttig dus (vind ik).

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ben nog nooit een Vobis-verkoper tegen gekomen die niet vaag was :)
Maar wat is je excuus dat je uberhaupt naar de Vobis bent gegaan? ;)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
Vobis Was de 1e halte met de tram. Ik had geen zin om naar Dynabyte of Dimension of Dunet te loopen.

• Terranca
  • Laatst online: 27-08 15:39
Ik heb de PR711F (die jij wil kopen) en ben er zwaar tevreden mee, goedkoop en goed!

Over naar jouw vraag:
het zit zo: Er zit in de voet van de monitor een USB hub, dus 4 USB poorten en 1 USB om met je monitor te verbinden, tot dusver ben ik er niet echt achter gekomen wat je daarmee moet, maja. en 1 van die USB's verbind je met een USB-poort in je PC, en dan kan je weer 3 nieuwe apparaten erin steken

mzzls

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
Das mooi. Thanks 4 de uitleg.
Pagina: 1