Ik vraag mij af of het mogelijk is om een Playstation 3 of een XBOX 360 aan te sluiten op een HD monitor (zoiets: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=V4LC99& ). Of is het verstandiger om een 1366x768 LCD televisie aan te schaffen met HDMI voor de PS3. Ik wil het namelijk niet op componenten aan gaan sluiten, dan krijg je namelijk nog geen goede digitale overzetting.
Is het in het geval van een mooie monitor dan mogelijk om een "tussenstukje" aan te schaffen zodat ik mijn PS3 digitaal kan aansluiten?
Voor TV is het op zich geen probleem, ik kan gewoon een tuner in mn PC zetten al vind ik dat wel lastiger dan een gewone TV waarop ik dan mijn PC aan zou kunnen sluiten. Ik vraag me echter af wat het beste alternatief is. Kan iemand mij hierbij helpen?
Is het in het geval van een mooie monitor dan mogelijk om een "tussenstukje" aan te schaffen zodat ik mijn PS3 digitaal kan aansluiten?
Voor TV is het op zich geen probleem, ik kan gewoon een tuner in mn PC zetten al vind ik dat wel lastiger dan een gewone TV waarop ik dan mijn PC aan zou kunnen sluiten. Ik vraag me echter af wat het beste alternatief is. Kan iemand mij hierbij helpen?
[ Voor 2% gewijzigd door deejaylethal op 12-04-2006 15:53 . Reden: Smiley erin... ]