Personenvervoer op voordrager

Pagina: 1
Acties:
  • 1.949 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 21:54

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Fiets ik vandaag met een vriend door de stad heen, hij zat op de drager voor op mijn fiets, worden we al fietsend aangesproken(lees geschreeuwd) door een agent die ons tegemoet kwam fietsen: 'ey, ga 's normaal zitten' dus ik grap tegen m'n passagier: 'doe je benen eens bij elkaar man :p ' paar meter verder worden we van de fiets geduwd, de agent was dus omgekeerd. 'ja, als ik wat tegen jullie roep moet je niet zo als een stelletje ijsberen doorfietsen. Dus die man een heel verhaal houden dat het niet toegestaan is iemand zo te vervoeren, en dat er €110 boete opstaat. We zijn toen maar gaan lopen..

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/4608/image000054ce.jpg
dit is de desbetreffende fiets + (stevige) drager

Maar je ziet ook vaak kinderen op de stang zitten of zelfs op het stuur, maar dat mag dan ook niet :?

[ Voor 5% gewijzigd door Dentheman op 12-04-2006 15:17 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 16:20

André

Analytics dude

Klopt :)

Er mogen alleen personen achter de bestuurder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 17:26

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

André schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:29:

wat een onzin zeg tegenwoordig. vroeger kon je nog gewoon zo fietsen zonder problemen en nu mag het allemaal niet meer. wordt hier ook wel steeds leuker zo met al die regeltjes :r

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 21:54

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
André schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:29:

Dan zou een kinderzitje aan het stuur vast ook niet mogen :?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118817

Dan wordt het voor de TS tijd om achteruit te leren fietsen. Dan is ook gelijk het probleem verholpen van inkijk voor tegemoet komende agenten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Hubert schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:41:
[...]

wat een onzin zeg tegenwoordig. vroeger kon je nog gewoon zo fietsen zonder problemen en nu mag het allemaal niet meer. wordt hier ook wel steeds leuker zo met al die regeltjes :r
Wil je even voor mij bewijzen dat het vroeger wel mocht? Dankjewel.

Mensen hebben blijkbaar regeltjes nodig, anders komen ze onder vrachtwagens etc. als de bestuurder onverwacht remt. Dat soort dingen.

Als je het over 50 jaar geleden heb moet je er natuurlijk wel bij bedenken dat jij toen nog niet leefde, en dat er toen nauwelijks nog auto's reden.

[ Voor 13% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-04-2006 17:23 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52
Trek je van die snor in dit geval nou maar niet zoveel aan. Het is een vaakgehoord cliche, maar ik gooi hem er toch even in, hij heeft blijkbaar niets beters te doen.

Mijns inziens wordt Nederland een beetje pietluttig wat dat betreft. Maar dat is mijn mening maar en ik zal er verder geen woorden aan vuil maken.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Pagina: 1