Toon posts:

Voltmod op Gigabyte Geforce 6600 GT VP 128Mb ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, aangezien dit normaal een passief gekoeld kaartje is heb ik niets teruggevonden over een voltmod op het net (je kan er ook niet goed bij), vandaar deze topic.

Omdat ik recent een waterkoeling heb gekocht (Asetek KT12A-12VX/½ inch) en deze kaart hier ook mee wil gaan koelen zou ik hem graag nog wat verder clocken om er alles uit te halen...
Ik vind echter niets over een voltmod bij deze kaart of gaat dit net zo in zijn werk als in het grote 6600GT topic beschreven staat? (de potlood-mod)

Bedankt voor de reacties!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:03:
Hoi, aangezien dit normaal een passief gekoeld kaartje is heb ik niets teruggevonden over een voltmod op het net (je kan er ook niet goed bij), vandaar deze topic.

Omdat ik recent een waterkoeling heb gekocht (Asetek KT12A-12VX/½ inch) en deze kaart hier ook mee wil gaan koelen zou ik hem graag nog wat verder clocken om er alles uit te halen...
Ik vind echter niets over een voltmod bij deze kaart of gaat dit net zo in zijn werk als in het grote 6600GT topic beschreven staat? (de potlood-mod)

Bedankt voor de reacties!
http://sg.vr-zone.com/

Staat ergens op het forum, echter niet met potlood maar met ouderwetse tin :p

Verwijderd

Topicstarter
Vind het niet...
Echter wel een mooi draadje over de pencilmod... denk dat ik daar wel wat mee kan doen...
Geloof dat op deze kart ook het 1.6ns Samsung gehueugen zit dus dat kan ook nog wel wat omhoog
(nu 555Hz Core /1.15Ghz mem)