Verwijderd
Had ik al gezien ja.
Is al door iemand omlaag gemod (niet ik, mod-punten verspeeld voor de zoveelste keer)
Is al door iemand omlaag gemod (niet ik, mod-punten verspeeld voor de zoveelste keer)
Verwijderd
-1 van mij, ik doe niet aan onderbroekenlol, ik vond hem wel grappig, maar ik leef nog, dus zo extreem was ie niet.
Geldt ook voor de tweede van Jaymz.
Geldt ook voor de tweede van Jaymz.
(Voor de slechte verstaander)
Ik was dus vrij Cynisch.
Ik was dus vrij Cynisch.
Verwijderd
Waarmee ik bedoelde dat ik beide meldingen al op een -1 had getrakteerd (ja jongens, het is feest vandaag), maar die eerste is zo grappig dat iemand dat alweer ongedaan heeft gemaakt, het wachten is op de volgende moderator die zijn broek niet droog kon houden.
/me waardeert cynisme op zijn tijd...
update: dat ene voorbeeld schommelt nogal tussen +3 en +4
/me waardeert cynisme op zijn tijd...
update: dat ene voorbeeld schommelt nogal tussen +3 en +4
Ikke ook minpuntjes tegen aan gegooid, maar het mag niet echt baten...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Van mij krijgen ze overgewaardeerd.. sorry 
Weet niet of het aan me humeur of aan de vorm van humor die ik leuk vind ligt, maar ik lachte gewoon absoluut... niet
Weet niet of het aan me humeur of aan de vorm van humor die ik leuk vind ligt, maar ik lachte gewoon absoluut... niet
Potdorie, blijf schone broeken aantrekken hiero.
Heb ik het goed gedaan Jaymz? ikke heb +1 grappig gegeven. Dat moest toch .....? toch..............
Heb ik het goed gedaan Jaymz? ikke heb +1 grappig gegeven. Dat moest toch .....? toch..............
Hou deze ook ff in de gaten. Is ook een prooi voor +4 Grappig.
(verzoek: Mod em niet TE laag, heb ik tenminste ook weer eens modpountjes) Hij's namelijk van mijn hand
(verzoek: Mod em niet TE laag, heb ik tenminste ook weer eens modpountjes) Hij's namelijk van mijn hand
Jaymz, probeer het dan zonder grapjes.
Overigens ga ik straks vroeg naar huis, mond spoelen (zie LA) en schone broeken aantrekken.
* Delerium fietst wel langs een kerk en steekt een kaarsje aan voor Irrelevant
Overigens ga ik straks vroeg naar huis, mond spoelen (zie LA) en schone broeken aantrekken.
* Delerium fietst wel langs een kerk en steekt een kaarsje aan voor Irrelevant
Tja: je mag tegenwoordig al bijna niet meer een mening hebben, die niet geheel strookt met die van iemand anders.
Fijn is dat.
Fijn is dat.
Verwijderd
Welcome to the jungle, we've GoT fun & gamesOp woensdag 24 januari 2001 16:40 schreef Jaymz het volgende:
Tja: je mag tegenwoordig al bijna niet meer een mening hebben, die niet geheel strookt met die van iemand anders.
Fijn is dat.
Het valt niet mee leuk te zijn. -1 overbodig. Allemaal
Pagina: 1