Toon posts:

Laptop vreemd me geheugen op.....

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met 512 mb ram geheugen, teminsten dat hoort aanwezig te zijn maar als ik bij mijn taakbeheer ga kijken is er maar 122mb beschikbaar.
Nu was mijn vraag: waar is de rest van het geheugen gebleven en hoe kan ik dit terug halen of teminsten een deel?

hopelijk weten jullie hier een antwoord op.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ga in je taakbeheer naar processen.
Sorteer daar aflopend op 'Memory Usage' of 'Geheugen gebruik' en dan kan je zien waar het blijft :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zonder specs en geschiedenis kunnen we helaas niks. Ook kunnen we niet uit je topicstart opmaken wát je tot dusver allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten mbt het probleem. Je had bijvoorbeeld reepjes kunnen wisselen, op de reepjes kunnen kijken, op de PMG FAQ raadplegen wat betreft hoeveel/welke geheugen je maximaal erin kunt plaatsen, etcetera.

Kortom: jouw topicstart is véél te karig en voldoet niet aan het PMG Beleid. Dit topic gaat dan ook dicht. Neem verder eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT :)

edit:
Gonadan heeft natuurlijk een punt, maar dit is zó vanzelfsprekend dat ik niet verwacht dat je daar geen rekening mee hebt gehouden.

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 12-04-2006 10:52 ]

Dit topic is gesloten.