Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ontwikkelen voor PPC2002 / PPC2003 / WM5.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had enkele jaren geleden al een PocketPC met daarop PPC2002 als besturingssysteem. Ik kon daarvoor programma's ontwikkelen met Microsoft eMbedded Visual C++. PocketPC's met PPC2003 als besturingssysteem zouden deze programma's ook moeten kunnen uitvoeren mits deze geen echt gekke dingen zouden doen, aangeraden werd echter voor PPC2003 de programma's te ontwikkelen in Microsoft Visual Studio .NET in C#.

Weet iemand hoe het zit met het nieuwste besturingssysteem Windows Mobile 5.0? Slikt die nog programma's ontwikkeld in eMbedded Visual C++? Slikt die sowieso programma's voor PocketPC van enkele jaren oud?

En slikt die programma's die ontwikkeld zijn in Microsoft Visual Studio .NET 2003 of moet dat al weer ontwikkeld zijn in Microsoft Visual Studio .NET 2005?

Ik overweeg namelijk de aanschaf van een HP hx2190 maar wil wel dat de door mij destijds ontwikkelde programma's daar nog op draaien.