Toon posts:

64-bit PCI-X riser card

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik een 64-bit PCI-X riser card kan kopen? Ik heb me de afgelopen dagen rotgezocht, maar zowat geen enkele shop heeft het op voorraad en ik heb het uiterlijk morgen nodig!
De risercard is voor een 2U chenbro RM214 case, met een tyan thunder s2892 mobo.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat is PCI, en geen PCI-X.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.webconnexxion....5442dbd1b545a3dac4a30b134
deze is gewoon PCI-X hoor (de bovenste van dat rijtje)

Verwijderd

Topicstarter
Voorraad indicatie

3 à 7 dagen

:)

Hoe kom je erop dat het pci-x is? Het ziet er uit als PCI?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:53:
Voorraad indicatie

3 à 7 dagen

:)

Hoe kom je erop dat het pci-x is? Het ziet er uit als PCI?
Nou, ik heb hier een mobo naast me hangen met PCI-X sloten en die komt precies overeen met die riser.

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt omdat 64-bit PCI risers in 64-bit PCI-X sloten passen. Maar de riser zelf is geen PCI-X. Toch?

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:12:
Dat komt omdat 64-bit PCI risers in 64-bit PCI-X sloten passen. Maar de riser zelf is geen PCI-X. Toch?
De aansluiting van PCI-X of PCI64 is exact hetzelfde. Het gaat er uiteindelijk om wat er in de chipset zit. Die bepaalt de snelheid.

Of bedoel je soms een PCI-e riser?

[ Voor 6% gewijzigd door Shuriken op 12-04-2006 10:20 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waarom ga je er nu pas achteraan als je het morgen al nodig hebt?
Je kan toch redelijkerwijs verwachten dat dit soort risers niet echt common zijn en al helemaal niet binnen een dag geleverd kunnen worden

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Topicstarter
Bertus schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:16:
Waarom ga je er nu pas achteraan als je het morgen al nodig hebt?
Je kan toch redelijkerwijs verwachten dat dit soort risers niet echt common zijn en al helemaal niet binnen een dag geleverd kunnen worden
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, houd dan je mond? Of ga ergens anders bashen.

Verwijderd

Topicstarter
Shuriken schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:15:
[...]

De aansluiting van PCI-X of PCI64 is exact hetzelfde. Het gaat er uiteindelijk om wat er in de chipset zit. Die bepaalt de snelheid.
Aha, dus het maakt in feite niet uit of ik een PCI 64, of PCI-X 64 riser aanschaf, want de performance is toch hetzelfde? Ik heb namelijk een lsi-logic 320-2x megaraid scsi raid controller, PCI-X.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zou zeggen neem anders even contact met ze op: http://www.webconnexxion.com , ze zijn zeer kundig en hebben goede service en snelle levering. Tenminste dat is mijn ervaring met Webconnexxion.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:19:
[...]

Aha, dus het maakt in feite niet uit of ik een PCI 64, of PCI-X 64 riser aanschaf, want de performance is toch hetzelfde? Ik heb namelijk een lsi-logic 320-2x megaraid scsi raid controller, PCI-X.
Voor een convertertje maakt het niet zoveel uit waar je hem dan opprikt, gezien de snelheid daar niet door bepaald wordt. En PCI64 en PCI-X zijn verder hetzelfde voor wat betreft de layout :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, thnx voor alle replies :)

Alleen jammer dan webconnexxion linksom varianten heeft, ik heb een rechtsom variant nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand nog een 64-bit pci riser card te koop heeft, laat het dan even weten aub.
We hebben 6666666 computerwinkels in Nederland, maar geen enkele shop heeft een 64-bit riser card op voorraad :(

Edit: Na 5 uur googlen en rondbellen, toch eindelijk de juiste riser card gevonden bij tcw.biz.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 14:38 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je niks zinnigs te zeggen hebt, houd dan je mond? Of ga ergens anders bashen.
Wij modjes bepalen wel wat zinnig is en niet en grijpen waar nodig in.

De reply van Fwnk is terecht, die van jou van geen kanten, bovendien is dit zoekwerk - en de wereld (zeker de serverwereld) is groter dan NL alleen. Doe ff zelf de moeite en wees beleefd tegen anderen als je om hulp zoekt :Z

Ik zou je wat dat en andere zaken (het binnen 24u schoppen van je topic) betreft willen verwijzen naar de GoT Huisregels

[ Voor 17% gewijzigd door dion_b op 12-04-2006 16:09 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.