Ik heb een Asus P5WD2 Premium mobo en heb bij de verkoop van de kast vergeten het plaatje aan de achterkant uit de kast te halen. Is dit los verkrijgbaar?
Mail/bel Asus eens, dan krijg je het wel thuisgestuurd
Contactgegevens staan op hun website.
I/O Shield is de officiële benaming
Denon AVR-X3600H
Wat BalusC zegt, ik heb ze wel eens liggen maar van de P5WD2 zijn er hier nog geen IO shields over gebleven.
Laat me even weten svp of Asus ze ook echt op stuurt, wil je ?
Laat me even weten svp of Asus ze ook echt op stuurt, wil je ?
Powered By C8H10N4O2
Hoi,
Na uren in de wacht aan de telefoon hangen bij ASUS Dld en dus een zak geld kwijt aan tikken, kreeg ik de mededeling dat ik ze bij Alternate moet bestellen. Hier blijkt dat zij ze ook weer moeten bestellen en dat zou wel een maand kunnen duren. Al met al niet om vrolijk van te worden.
Na uren in de wacht aan de telefoon hangen bij ASUS Dld en dus een zak geld kwijt aan tikken, kreeg ik de mededeling dat ik ze bij Alternate moet bestellen. Hier blijkt dat zij ze ook weer moeten bestellen en dat zou wel een maand kunnen duren. Al met al niet om vrolijk van te worden.
Kan je niet met de koper van de kast contact opnemen om het 'oude' plaatje terug te laten sturen? Dat kost je een mailtje/telefoontje en een postzegel voor een enveloppe
Verwijderd
I/O Shield ? Dacht altijd Mainboard Backplate..JeanLeGrand schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:16:
I/O Shield is de officiële benaming
Support van Asus is goed.. Ik heb een CPU backplate thuisgestuurd gekregen die 2 dagen later binnen was nadat ik gebeld had. Gewoon Asus bellen dus zoals vermeld hierboven.
Lees maar terug, dat heeft ie al gedaan..Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:48:
[...]
I/O Shield ? Dacht altijd Mainboard Backplate..
Support van Asus is goed.. Ik heb een CPU backplate thuisgestuurd gekregen die 2 dagen later binnen was nadat ik gebeld had. Gewoon Asus bellen dus zoals vermeld hierboven.
[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 13-04-2006 18:51 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dit had ik ook eens, had voor 20 euro een refurbished mobo gekocht (OEM) waar geen backplate, boekje en drivers bijzat. Op marktplaats heb ik deze spullen toen ook gevonden voor een paar euro. Ik kwam ze echt tegen voor heel veel asusbordjes, dus misschien een idee om gewoon eens op MP te kijken??
Nu met WP, PV, EV en PC
Verwijderd
Als je het niet via Asus krijgt, kun je er beter voor kiezen eerst even op Markplaats te zoeken ipv te bestellen bij Alternate, die dingen verslijten toch niet ofzo, dus 2ehands maakt niet uit.
Ik heb dat laatst ook gedaan voor een A7N8X-X en dat had ik binnen een paar dagen voor een apar euro in een bubbeltjesenvelop op de mat.
Ik heb dat laatst ook gedaan voor een A7N8X-X en dat had ik binnen een paar dagen voor een apar euro in een bubbeltjesenvelop op de mat.
Ik heb ooit eens geen I/O Shield gekregen bij me moederbord. Deze heb ik via Asus besteld, en enigste wat ik hoefde te betalen is 35 eurocent ofzo voor de postzegel
Heb je voor mij een nummer? Op MP is helaas ook niets te vinden.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:48:
[...]
I/O Shield ? Dacht altijd Mainboard Backplate..
Probeer gewoon nog eens te bellen met Asus, misschien dat een andere support medewerker schappelijker is. Zelf heb ik een Gigabyte GA-7DPXDW-P moederbord via Marktplaats gekocht waar geen I/O shield meer bij zat. Deze is ook door Gigabyte nog geleverd (kostenloos), o ja ik kreeg er gelijk twee. 
Overigens moesten ze mij toch al een nieuw moederbord toezenden. Het Gigabyte moederbord had namelijk een productie foutje.
Het was een RMA bord, dus in princiepe nieuw, maar omdat hij niet meer nodig was en er verder niets bijgeleverd werd, was hij tekoop gezet.
Overigens moesten ze mij toch al een nieuw moederbord toezenden. Het Gigabyte moederbord had namelijk een productie foutje.
[ Voor 33% gewijzigd door _Dune_ op 14-04-2006 09:24 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Pagina: 1