'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Anoniem: 155977
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 155977 op 12-04-2006 01:03 ]
Rechtermuisknop op het bestand » "Openen met..." » "Programma kiezen..." » Kies je applicatie en zorg dat er een vinkje staat bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen."
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155977 op 12-04-2006 01:11 ]
.jpg, .jpeg etc hebben geen file-associaties, en openen vanuit de verkenner gewoon met de standaard windows XP image-viewer
En ik ben dus (ondanks alle goede bedoelingen) niet op zoek naar een ander progje dat het voor me kan doen. Het moet gewoon weer met Outlook en imageviewer werken. Ik draai verder nog ACDsee pro 8, maar daar ligt het volgens mij ook niet aan, omdat JPG files daar niet mee geassocieerd zijn,.
[ Voor 34% gewijzigd door Dexter op 12-04-2006 01:12 ]
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 155977 op 12-04-2006 01:28 ]
Als je (dus niet via Outlook) gewoon in de verkenner een dubbelklik geeft dan opent de standaard ImageViewer van XP? Zo ja, dan hebben ze natuurlijk wél een associatie...Dexter schreef op woensdag 12 april 2006 @ 01:11:
.jpg, .jpeg etc hebben geen file-associaties, en openen vanuit de verkenner gewoon met de standaard windows XP image-viewer
In het menu "Openen met..." staat dus ook de optie "Programma kiezen..." en daar zou in het lijstje "Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen" moeten staan.Rare is ook dat ik als ik kies voor openen met niet meer kan kiezen voor de standaard image-viewer die windows vanuit mijn verkenner gebruikt voor het openen van plaatjes.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Associatie met jpg is er zeker wel, maar die optie staat dus niet in het lijstje...