Toon posts:

[XP] Problemen met menu onderdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Als ik op een menu klik zoals bestand of bewerken zijn alle menu items bijna niet zichtbaar. Als ik dan nog een keer klik dan worden ze wel zichtbaar. Selecteer ik dan een item en klik ik erop, dan blijft dat item continu in beeld. Dat item verdwijnt pas als ik de computer opnieuw opstart.

Ik heb op internet naar een oplossing gezocht maar heb er niks over kunnen vinden, mede omdat ik niet weet wat als zoekterm te gebruiken.

Ik heb een week geleden mijn computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb een aantal anti-spyware programma's opstaan, NOD32 virusscan, adobe cs2, macromedia flash fireworks en dreamweaver. En een spel.
Ik heb alle nieuwste updates van windows.

Wie o wie kan mij helpen?

Om mijn verhaal wat te verduidelijken zal ik hieronder wat screens plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/1003/jonkel/vaagmenu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/1003/jonkel/paste.jpg

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je zou dergelijke transparencyeffecten en menuovergangen natuurlijk gewoon uit kunnen schakelen.
Ik weet het, dit lost het niet op, maar iedereen zal het ermee eens zijn dat dat fijner werkt dan dit.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost, ik heb een oudere versie van mijn bios erop gezet en het schijnt weer te werken.

Verwijderd

Haha mooi dat het werkt maar een bios terug plaatsen is niet helemaal de juiste oplossing, of igg niet een oplossing waarmee je dit probleem zou kuinnen verhelpen.

Je zal wel iets verkeerds hebben ingesteld

Verwijderd

Nou, waarom niet? Het probleem is opgelost door de oude bios (van de videokaart neem ik aan?) terug te plaatsen. Kan er best mee te maken hebben hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:58:
Haha mooi dat het werkt maar een bios terug plaatsen is niet helemaal de juiste oplossing, of igg niet een oplossing waarmee je dit probleem zou kunnen verhelpen.

Je zal wel iets verkeerds hebben ingesteld
Een BIOS terug draaien is inderdaad niet helemaal de juiste oplossing. Waarom installeer je je computer niet even opnieuw? Je hebt het een week geleden ook gedaan, dus er staat allicht nog niet zoveel op, en je zou mogelijk iets verkeerd geinstalleerd of ingesteld hebben. Heb je niet geprobeerd d.m.v. systeemherstel je pc naar een vorig controlepunt, indien aanwezig, terug te draaien?
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:05:
Nou, waarom niet? Het probleem is opgelost door de oude bios (van de videokaart neem ik aan?) terug te plaatsen. Kan er best mee te maken hebben hoor.
Ik geloof niet echt dat dit er wat mee te maken kan hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Het terugzetten van mijn bios heeft het wel degelijk opgelost. Ik had ook problemen met mijn geheugen, maar dacht eerlijk gezegt dat dat kapot was, maar sinds ik een eerdere versie van mijn bios erop heb gezet heb ik ook geen last meer van mijn geheugen.
Pagina: 1