Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
7 & 10 komen me bekend voor. Dit zijn dan ook meteen de betere voor mij (en 8 ook wel).
De rest doet me weinig en je hebt chronisch last van scheve horizonnetjes
.
De rest doet me weinig en je hebt chronisch last van scheve horizonnetjes
Met bovenstaande ^, al zit/zat in 3,4,6 toch wel potentie (1 eigenlijk ook wel). Maar die zijn het om compositionele redenen e.d toch net niet... 
En je denkt ons zeker voor de gek te kunnen houden met je 0 t/m 12
En je denkt ons zeker voor de gek te kunnen houden met je 0 t/m 12
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
He ik zie ze nu voor het eerst en heb het gevoel dat er een beetje weinig contrast in je foto's zit (
)
Ik vind 3,4,6,12 erg leuk en denk dat als je iets van bewerking er in zou stoppen je ze een stuk kan verbeteren nog!
Ik vind 3,4,6,12 erg leuk en denk dat als je iets van bewerking er in zou stoppen je ze een stuk kan verbeteren nog!
Eensch met MicDis, wellicht nog even je cam settings configgen. Juiste profiel selecteren (vivid colors is veelal favoriet, maar met bijv custom settings kan je soms wat verder komen...
Naast dat de foto's er bijzonder uitzien omdat ze in een compleet andere omgeving gemaakt zijn, vind ik ze verder niet super giga bijzonder. Meer richting snapshots/standaard vakantie plaatjes met her en der toch wel wat extra aandacht. # 0 is een mooi voorbeeld van dat je wel het onderwerp/horizon volgens de gouden regel probeerd te plaatsen. Probeer eerst compositie/oogpunt te bepalen en daarna pas te zoomen. Probeer als lange slungel dat je bent (
) ook es wat vaker door je knieën te gaan. Was bij die leguaan #8 wat mooier geweest. Bij #7 kom je veel meer in z'n eigen wereld/hoogte en ziet het er al veel pakkender uit...
ps, wanneer gaan we es shooten?
Naast dat de foto's er bijzonder uitzien omdat ze in een compleet andere omgeving gemaakt zijn, vind ik ze verder niet super giga bijzonder. Meer richting snapshots/standaard vakantie plaatjes met her en der toch wel wat extra aandacht. # 0 is een mooi voorbeeld van dat je wel het onderwerp/horizon volgens de gouden regel probeerd te plaatsen. Probeer eerst compositie/oogpunt te bepalen en daarna pas te zoomen. Probeer als lange slungel dat je bent (
ps, wanneer gaan we es shooten?
Nummer 6 is veruit 't mooist, vind ik.. Alleen een beetje bewerken zou 'm goed doen.. Heb het hier thuis al even gedaan en dan komt hij een stuk beter uit de verf..! Althans, in mijn ogen
Tja Atlas, ze zijn wel érg scheef. Bij nr 9 valt het het ergste op, omdat je daar alleen de zee hebt.
Tipje bij die vliegtuigfoto's: haal eens wat blauw weg, doordat je zo hoog zit verkleurt de afstand de foto nogal.
Desalniettemin zitten er een paar hele mooie platen tussen. Wat kost een ticket ook al weer?
Tipje bij die vliegtuigfoto's: haal eens wat blauw weg, doordat je zo hoog zit verkleurt de afstand de foto nogal.
Desalniettemin zitten er een paar hele mooie platen tussen. Wat kost een ticket ook al weer?
Moet heel eerlijk zijn dat ik de meeste niet zo super vind. Zijn natuurlijk leuke foto's als herinnering maar om als buitenstaander naar te kijken vind ik ze toch wat minder. Zoals eerder ook al gezegt is, volgensmij moet je het contrast wat omhoog gooien.
5 is mooi, alleen vind ik de compositie niet zo interessant, weet natuurlijk ook niet wat de verdere mogelijkheden waren.
6 vind ik wel erg mooi, had je eigenlijk een panorama van moeten maken, zou nog mooier geweest zijn maar weet niet of je een statief bij je had, zal wel niet (uit losse hand is wel irritant
)
7 vind ik ook mooi, alleen erg jammer dat de staart er niet helemaal op staat. Verder had ik er zelf wat minder stenen op gezet en wat meer water op de achtergrond.
8 is ook mooi hoewel een USM filtertje en wat contrastverhoging wat leuker zou zijn i guess
Toch grappig om te zien altijd dat eigenlijk iedereen wat anders mooi vind
5 is mooi, alleen vind ik de compositie niet zo interessant, weet natuurlijk ook niet wat de verdere mogelijkheden waren.
6 vind ik wel erg mooi, had je eigenlijk een panorama van moeten maken, zou nog mooier geweest zijn maar weet niet of je een statief bij je had, zal wel niet (uit losse hand is wel irritant
7 vind ik ook mooi, alleen erg jammer dat de staart er niet helemaal op staat. Verder had ik er zelf wat minder stenen op gezet en wat meer water op de achtergrond.
8 is ook mooi hoewel een USM filtertje en wat contrastverhoging wat leuker zou zijn i guess
Toch grappig om te zien altijd dat eigenlijk iedereen wat anders mooi vind
Ik mis een beetje het Curaçao gevoel... foto's zijn wel ok, maar niet bijzonder, ik denk dat je spannendere composities had kunnen maken. Foto 7 komt heel bekend voor, heb je die niet al eens gepost?
Ik ga woensdag voor een maandje naar Curaçao... eens kijken wat ik er van bak
Ik ga woensdag voor een maandje naar Curaçao... eens kijken wat ik er van bak
eeuhm......#2 is niet Saba....Saba is een vulkaan, niet een net eiland. Maw: het is een rond eiland, als je van boven kijkt. Ik weet niet echt wel eiland het wel is, maar Saba is het niet 
Wel mooie foto's heb je gemaakt
Verwijderd
offtopic: chogogo resort!? ben ik ook 2 keer geweest echt super daarow!! wil graag weer een 3e keer
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 15:11 ]
Verwijderd
Het lijkt me het eilandje Carriacou (behorende bij Grenada).sariel schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:29:
eeuhm......#2 is niet Saba....Saba is een vulkaan, niet een net eiland. Maw: het is een rond eiland, als je van boven kijkt. Ik weet niet echt wel eiland het wel is, maar Saba is het niet
(Zie Google Earth ongeveer 12.28 N 61.27 W)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 20:36 ]
Pagina: 1