Toon posts:

Probleem met nano 4GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em al een tijd niet opgeladen en zodra ik em in de PC doet krijg ik
een monochroom(!) scherm met een batterij-icon. Die beweegt niet meer,
zeg maar een vastloper.
Ik krijg dit elke keer, ook na diverse hard resets. Anyone ?

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
Wat dacht je er van om een keer de lichtnetadapter erin te doen en hem via het lichtnet op te laden? UIt je verhaal blijkt iig niet dat je dat al geprobeert hebt. Wat heb je verder nog meer geprobeert, behalve resetten?

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CamU schreef op woensdag 12 april 2006 @ 00:03:
Wat dacht je er van om een keer de lichtnetadapter erin te doen en hem via het lichtnet op te laden? UIt je verhaal blijkt iig niet dat je dat al geprobeert hebt. Wat heb je verder nog meer geprobeert, behalve resetten?
Zonder lichtnet adapter laadt ie normaliter ook gewoon op. Naast hard-resetten en soft-resetten is er in principe weinig wat de TS nog meer kan doen naast Apple zelf opbellen.

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
Bij mijn mini moet ik na een firmwareupgade m'n iPod eerst op het lichtnet aansluiten voordat ie weer te gebruiken is. Misschien heeft de accu zo'n tik gehad of heeft het hardwarematige resetten van de TS er wel voor gezorgd dat dat nu ook het geval is. Ook al is daar wel een apart icoontje voor en ziet de TS dat niet. Maar goed, verder kun je idd het best Apple bellen. Als ze daar geen antwoord hebben maak je wellicht nog aanspraak op garantie oid.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CamU schreef op woensdag 12 april 2006 @ 01:35:
Bij mijn mini moet ik na een firmwareupgade m'n iPod eerst op het lichtnet aansluiten voordat ie weer te gebruiken is. Misschien heeft de accu zo'n tik gehad of heeft het hardwarematige resetten van de TS er wel voor gezorgd dat dat nu ook het geval is. Ook al is daar wel een apart icoontje voor en ziet de TS dat niet. Maar goed, verder kun je idd het best Apple bellen. Als ze daar geen antwoord hebben maak je wellicht nog aanspraak op garantie oid.
Dat is de 1G mini, vanaf de 2G en alles daar verder wordt er geen lichtnetadapter meer bijgeleverd bij de iPods om kosten te drukken.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Wat je ook zou kunnen proberen is de nano opladen via Firewire, moet je wel zo'n kabeltje hebben. Heb nl. een keer dit zelfde probleem gehad, hij werkt ook niet meer herkend in Windows en toen ik hem een uurtje via Firewire had opgeladen en had gereset (soft) werd hij wel weer herkend via USB en werktte alles weer goed

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 00:01:
Ik heb em al een tijd niet opgeladen en zodra ik em in de PC doet krijg ik
een monochroom(!) scherm met een batterij-icon. Die beweegt niet meer,
zeg maar een vastloper.
Ik krijg dit elke keer, ook na diverse hard resets. Anyone ?
Dat hoort als je batterij bijna leeg is, laat em gewoon hangen en hij doet het vanzelf weer.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=60970

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/51/609701144270217/www.info.apple.com/images/kbase/60970/60970_5.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1