[XP] Programma's in taakbalk knipperen, moet dubbelkikken

Pagina: 1
Acties:

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:39
Ik heb nogal een k*tprobleem:

Op 1 van mijn 2 accounts in XP MCE werkt iets niet goed.

Als ik meerdere programma's open, verschijnt het scherm dat ik moet hebben NIET als ik op het programma klik, maar gaat het oranje knipperen. Ik moet 2x klikken om het tevoorschijn te krijgen.
Overigens komt het dan ook nog wel eens niet tevoorschijn, maar soms achter een ander venster.

Tevens werkt de windows-toets niet.

Ik heb al meerdere topics doorzocht, maar nergens een werkende oplossing gevonden.

Weet iemand raad? Het is geen doen om zo te werken!

edit:
[rml][ XP] Taakbalk doet raar[/rml]
[rml][ XP] Venster opent niet op klik (vanuit taakbalk)[/rml]
het is precies dit probleem, alleen het lukt mij dus niet om het te verhelpen
TweakUI / Focus probleem is het iig niet...

[ Voor 22% gewijzigd door TonyB op 13-04-2006 10:58 ]

Carpe Noctem

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:39
Helemaal niemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Carpe Noctem

• DutchX
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-11-2009
Ik heb dit probleem ook al tijden (windows-toets, rechtermuisknop op programmaknoppen op balk doet niks, linkermuis alleen na 3x klikken). Het knipperprobleem doet zich bij mij (vaak) voor als ik PDF's in firefox bekijk (/heb bekeken). Ze knipperen vooral als je een venster aanklikt wat al op de voorgrond staat.

Ook vertikt bij mij Winamp altijd (ook na herinstallatie) zich in de taakbalk weer te geven (weet niet of het gerelateerd is, start overigens winamp amper op deze klaptop).

Op m'n desktop had ik het probleem van winamp ook, maar verdween met herinstallatie.

M'n laptop blijft beide problemen houden (Packard Bell Easy Note, AMD M2400+, 512MB, Win XP Home SP2, Firefox: alle versies tot nu toe)