Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Waar je misschien mee te maken krijgt als je hd crasht is dat je je machine niet meer kunt deauthoriseren. Meer informatie daarover kun je hier vinden.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Beetje jammer, dat zou nou net een echte meerwaarde zijn van de iTMS. Die koppeling om bij te houden waar ik voor betaald heb hoeft niet zo intensief te zijn. Ik zou vervolgens toch unlimited het recht moeten hebben om dat nummer te downloaden...Daedalus schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:39:
Je moet zelf voor een backup zorgen, je kunt een nummer maar 1 keer downloaden (of je moet er nog een keer voor betalen). Zie ook: iTunes Music Store: Purchased songs can be downloaded only once.
Waar je misschien mee te maken krijgt als je hd crasht is dat je je machine niet meer kunt deauthoriseren. Meer informatie daarover kun je hier vinden.
iig thx voor je info.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Verwijderd
Je zou het ook zo kunnen bekijken: als je een cd in de winkel koopt, wil je hem overal kunnen beluisteren. Maar inderdaad, het is niet echt logisch, want als je cd kapot gaat, mag je ook niet verwachten dat je een nieuwe krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:48:
Als je een cd koopt in een muziekwinkel, ga je toch ook niet iedere week eens langs om een nieuwe te halen zonder dat je er voor moet betalen? Of begrijp ik jou verkeerd...
Misschien gewoon een backup maken?
Verwijderd
sleep ze uit itunes, dan krijg je van die itunes music files waar een hangslotje aanhangt.
die fik ik dan op CD, en als je een computer niet meer gebruikt moet je hem ff deauthorizeren!
het leuke daarvan is ook stel je notebook/computer oid wordt gejat dan kan je op afstand die computer in de iTMS store deauthorizeren, en hebben ze er niks meer aan
Maak een playlist met alle nummers van 1 CD of een playlist van 4.3Gbyte groot. Klik op het sluitertje rechtsboven. Een geel-zwart symbooltje verschijnt. Doe een blanco CD of DVD in je mac of PC. Wacht tot 'ie klaar is. Klaar.Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:00:
Ik backup de muziek alsvolgt.
<complex verhaal>
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
Welk sluitertje?Burne schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:22:
Klik op het sluitertje rechtsboven.
Verwijderd
JA! daar heb je hemBurne schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:22:
[...]
Maak een playlist met alle nummers van 1 CD of een playlist van 4.3Gbyte groot. Klik op het sluitertje rechtsboven. Een geel-zwart symbooltje verschijnt. Doe een blanco CD of DVD in je mac of PC. Wacht tot 'ie klaar is. Klaar.
Het voordeel is dus dat je op mijn manier niet officeel een cd brand. het is misschien wat complex meer op een Mac doe je het in 3stappen
omdat je 5(of8) keer een CD mag branden van je gekochte itunes muziek kies ik er voor om het op mijn manier te doen en kan ik alsnog een 8cds fikken
Nee, dit is niet illigaal want je kan ze vanaf de CD nu niet afspelen je moet ze dan eerst weer importeren in je iTunes library maar goed daarom is het ook een backup
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 09:00 ]
Dat gebeurt sowieso niet. Je mag een playlist 7 keer branden. Daarna gooi je de playlist weg, en maak je een nieuwe met dezelfde inhoud. Mag je 'm weer 7 keer branden.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:58:
je DRM wordt NIET geregistreerd!
I don't like facts. They have a liberal bias.