Toon posts:

[XP] Muis over venster, springt direct naar voren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem! Als ik met mijn muis over een willekeurig venster gaat wordt dit gelijk actief. De andere venster (die hier overheen staan) worden dan automatisch verplaatst achter het venster waar ik dus overheen ga. Iemand enig idee waar deze instelling zit verborgen in XP? Kan deze instelling helaas niet vinden.. ook na het nodige googlen...

Alvast bedankt!

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
met TweakUI van de Windows XP Powertoys kon je deze instelling aanzetten, hopelijk ook uitzetten (noemde iets van "Hoover" ofzo). Anders moet je eens kijken wat voor programma's op de achtergrond draaien (ik bedoel daarmee programma's als Object Dock, Talisman, ... )

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga even de Windows versie in je topic titel zetten - zoals je in onze mooie Windows Operating Systems Policy kan teruglezen is dat toch iets wat we graag zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het dan toch uiteindelijk gevonden!! Dat Tweak UI en hover heeft me iig op weg geholpen, Tanks! Probleem zit echter in het tabblad X-mouse. Hierbij beide vinkjes even uitschakelen!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Mijn 1337 Photoshop zijn blijkbaar niet snel genoeg, maar ik post graag voor de volledigheid nog even een screenshot van het gebeuren.

TweakUI (Officiële download)
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/~dux/got/1125913/2.jpg

nVidia Desktop Manager
Maar, bij je beeldschermadapter zit een soortgelijke functie mocht iemand ditzelfde probleem hebben en het niet kunnen oplossen middels TweakUI. Ik kan bijvoorbeeld bij nVidia het volgende laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/~dux/got/1125913/3.jpg

Hiervoor zou wel de nView Desktop Manager (zit in de driverset van nVidia zelf, te benaderen via de task tray of via Start » Instellingen » Configuratiescherm) aangezet moeten worden op het tabblad 'Bureaubladbeheer', vooralsnog de bovenste knop.

Tevens kan ik me voorstellen dat eeuwige concurrent Ati een gelijkwaardige functie aanlevert voor diens videokaarten.

[ Voor 14% gewijzigd door DUX op 11-04-2006 23:50 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende