Ik moest mensen helpen die hadden net een nieuwe pc gekocht bij dell, maar nu waren er problemen het opstarten duurde een half uur en nix werkte meer etc. Nou ik dus ernaar toe en idd je kunt niet meer van gebruiker wisselen je kunt niet in ut systeem zelf komen systeemherstel en nix werkt meer. Nou weet ik het probleem wel. Zij vertelde dat ze elke keer moest inloggen in de virusscan McAfee dus... Nou is die vastgeslagen of iets en die geeft dus dat login scherm niet meer en je hebt dus geen toegang daardoor meer tot je systeemgegevens en internet. Ik denk dus dat dat het probleem is, maar omdat je nu nix kunt uninstalle en systeemherstel etc werkt niet dacht ik, want er stond toch geen belangrijke informatie op. Laat ik deze pc maar is lekker formateren. Nou ik dus cd erin alles gaat goed maar dan zodra nadat je f8 hebt gedaan en een partitie moet installeren of verwijderen slaat hij vast hij geeft ook geen partitie weer. Ook krijg ik daarna een error precies weet ik hem niet meer: Je kunt alleen dit installen op .... en dit op .... Nja toen kwam ik er dus achter dat ze een dual core cpu hebben dus een 64bits processor en ik had 32bits versie bij, dus ik dacht dat is het ik moet de 64 bits versie hebben, maar volgens mij draait een 32bits normaal ook op een 64bits. Zou windows miss de drivers niet hebben, om de partitie te zien omdat de pc net een week oud is? nja ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!