Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sony PSP kopen, maar de Harddrive??

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb vorig maand mijn 1,5 jaar oude iPod 4G 20 weten te verkopen voor een supergoede deal van 180 euro. Hoewel de deal erg goed was heb ik nu toch wel een beetje spijt, ik vermoedde namelijk dat er op 1 april een nieuwe iPod op de markt zou liggen. Niet dus.
Nu weet ik totaal niet wanneer Apple met een nieuwe iPod komt maar heb ook weinig zin meer om te wachten.

Na veel spelers te hebben gezien (mooie cowon A2 hoor alleen erg prijzig) denk ik dat de PSP het best voor mij is.
Dit omdat deze een grote scherm heeft.
Ik wil vooral in de trein (elke dag weer 1.5 uur heen en dan weer 1.5 uur terug) een filmpje kijken en soms wat muziek luisteren. Nu de game-mogelijkheid erop zit kan ik, mocht ik de films zat zijn ook eens een spelletje spelen!

De prijzen zijn niet hoog, tenminste de psp is te betalen....
Ik dacht aan een PSP value pack met 1 gb kaartje twv 300 euro.
Nu zag ik op http://www.lik-sang.com/i...gory=311&products_id=7825
een harddrive van maar liefst 4GB! tevens dient dit als batterij?

Dus mijn vraag is, als ik zo een harddrive koop kan ik dan daarnaast nog wel van zulke geheugenkaartjes inzetten?
en bestaan er grotere HDD's? dit is namelijk erg belagnrijk voor mijn keuze.

mvg kaisz

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-datel-4gb-hdd4.jpg

jammer maar er kan geen andere geheugen kaart op dat moment in. en of er grotere hd's zijn dat had ik niet gevonden

Verwijderd

Topicstarter
ach zo, nog even een vraag, ik zie bvb iedereen over de firmware praten...
is 1.5 meer gewild dan 2.5 of 2.0?
en wat is het verschil?
ik heb altijd gedacht dat firmware update beter voor het apparaat was?

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:16
Is het ook maar bij de PSP zijn ze vooral bedoelt om piraterij tegen tegen te gaan. Mensen hebben dus liever 1.5 omdat je daar illegale spellen op kunt spelen

Verwijderd

Met sommige filmware versies kan je zelfgemaakte spellen draaien.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12

DaWaN

'r you wicked ??

De harde schijf zou ik niet nemen, die is niet echt geschikt voor video en maakt je PSP enorm dik. Koop liever een 2GB Pro Duo, dat zal je veel fijner gaan vinden. En over de firmware, v1.5 kan je spellen 'gratis' mee spelen en meer homebrew (eigengemaakte) software mee draaien. v2.0 is terug te flashen naar v1.5, v2.01 en hoger niet. v2.0 PSP's vindt je denk amper meer nieuw, swieso is de Gigapack echt bijna altijd 2.01 of 2.50.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
dus ik kan met een psp die ik nu bij de dixons koop, niet meer "illegale" spellen spelen?
eigenlijk geen probleem, want ik speel niet zoveel spellen...

ok op marktplaats zie ik 2 gb kaartjes voor 75 euro (goedkoper asl zo een 4 gb hdd van 180 euro)
verder kijk ik bij dixons naar value pack, waar ik overigens geen reet aan heb?
ik hoef totaal geen bescherming (misschien zo een screenprotector die ik vast ergens kan vinden voor paar eurotjes)
maar remote en etc heb ik neit nodig hoor.

hoe zit het verder als ik de psp van 199,95 neem. zit gewoon een acculader bij neem ik aan?
(hoe lang gaat het ermee als ik films kijk als het volgeladen is)?

en wat betekend een memory kaart MET adapter?????

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 22:55 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12

DaWaN

'r you wicked ??

Klopt, met een PSP van de dixons kan je geen illegale spellen spelen :)

De memorystick pro duo 2GB kost nieuw 100e, en een adapter slaat erop dat je hem ook als non-duo kan gebruiken, omdat de meeste kaart lezers allen non-duo memory sticks kunnen lezen/schrijven.

De PSP van 199,95 zit een PSP met accu en oplader bij.

Film kijken ligt er een beetje aan hoe, welke helderheid van het scherm en of dat je vanaf memory stick of UMD kijkt en ofdat je AVC video's of PMP mod video's kijkt. Vanaf de memorystick kan je op laagste helderheid denk ik wel 8 uur redden op 1 batterijlading, op hoogste helderheid zo'n 4 uur gok ik.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Pagina: 1