Toon posts:

(Office XP/2007) Verandering voor 1 aparte pagina.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

momenteel zit ik wat te prusten in Office XP en in Office 2007.
Ik wil bijv voor 1 pagina een mooie header invoegen. Als ik dit doe, komt het bij alle pagina's.
Maar dit wil ik niet, want ik wil het alleen voor die ene pagina.

Hoe kan ik dit instellen?

Alvast bedankt!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06

PromoX

Flying solo

Het lijkt me handig dat je er even bijvertelt over welk programma het gaat (Word, Excel, ?) :)

And I'm the only one and I walk alone.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:58

YellowCube

Wait...what?

ik neem aan Word.
je kunt in 2007 niet meer met secties werken?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog nooit met secties gewerkt.

Gisteren al wel van een leraar gehoord, dat als je een koptekst invoegd, dat dit op alle pagina's komt, dat je dit niet tegen kan gaan .. klopt dat?

Hij ook van: Maak alle pagina's apart. Werkt veel beter! Kan misschien wel zijn .. alleen het uitprinten kost dan net weer wat meer tijd ..
Maar dan kan ik iig wel doen wat ik wil.

Verwijderd

In word '97 (en verder vast ook wel) zit de optie bij pagina instellingen dat de kop op pag. 1 afwijkend kan zijn.

Page Setup --> Layout. Different first page aanvinken.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Idd wat YC schrijft: je zult met secties moeten werken. Als je daar nog nooit mee gewerkt hebt is het slim om dat even op te zoeken in de help van Word. Daar staat trouwens ook onder 'koptekst en voettekst invoegen', 'een afwijkende koptekst maken voor een deel van het document' een stap voor stap beschrijving hoe je doet wat je wilt.

Wat je van je leraar zou hebben gehoord is onzin.

Druk eens een keertje op F1. Een topic op deze manier is niet helemaal de bedoeling op GoT. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal.
Maar ik kan het helaas niet vinden.

Dit is het menu:

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/5302/office2007015rv.th.jpg

Onder welk menu moet ik wezen? Dan maak ik daar ook weer een screenshot van.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 16:19 ]

Pagina: 1