[testcase] afscheidsdag V6

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
Maandag was er bij ons op school afscheidsdag, 's ochtend waren we zoveel mogelijk in het roze naar school gekomen (vraag me niet wie die kleur uitgezocht heeft :P) en smiddags naar het strand.

alles klikbaar voor een wat grotere versie

edit: camera is een KM Dimage z10

1

Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/got/1_th.jpg

jammer dat die lantaarnpaal in de weg zit, helaas nu geen tijd om fotoshop te installeren en het weg te werken. heb het contrast verhoogt, vond het origineel te dof.

2

Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/got/2_th.jpg

het snoep strooien liep uit op snoep gooien, dan wel smijten. jammer dat de focus verkeerd ligt :(

3

Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/got/3_th.jpg

spreekt denk wel voor zich, had van mij wel scherper gemogen, maar stond vrij ver weg (30 meter denk)

4

Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/got/4_th.jpg

touwtrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Ik mis wat info :) Welke camera? En wat voor lens e.d.?

Over de foto's:

#1 Mooi standpunt :). Ik had de lantaarnpaal eerst nog niet eens opgemerkt. En wegwerken zou ik niet doen. Je haalt of een deel van de mensen eraf of een deel van de zitbankjes / stenen. Dat zou het verpesten imho.

#2 jammer dat die jongen die erop zit niet meer scherp is. Waarschijnlijk heb je scherpgesteld op de mensen die ernaast zitten, en das jammer. Met die jongen scherp had je goed de DOF benut. Nu is het het net niet. Wat je zelf al zegt dus :)

#3 Mooi moment genomen. In het heetst van de strijd zullen we maar zeggen :). Wel jammer dat alle dingen op de achtergrond mij zo storen. Het doet er niet echt toe, en de foto wordt een beetje druk zo.

#4 Samen met 1 de sterkste uit de serie. Ik wil echt weten wie aan de andere kant van het touw zit :P. Ook de zon heeft je een handje geholpen: nu straal de foto echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het leuke foto's maar kan er verder niet zo veel over zeggen aangezien ik niet zo heel erg veel verstand heb van fotograferen. Ik wou graag weten of foto's 3 en 4 op het Scheveningse strand waren genomen (Ik meen de pier te zien op foto 3). En if so: op welke school zit je?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:58:
Ik vind het leuke foto's maar kan er verder niet zo veel over zeggen aangezien ik niet zo heel erg veel verstand heb van fotograferen. Ik wou graag weten of foto's 3 en 4 op het Scheveningse strand waren genomen (Ik meen de pier te zien op foto 3). En if so: op welke school zit je?
inderdaad daar genomen en zit in rotterdam op school (de guido)
#4 Samen met 1 de sterkste uit de serie. Ik wil echt weten wie aan de andere kant van het touw zit :P.
Die heb ik ook wel op de foto :P maar daar had ik de zon juist tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:01

Standeman

Prutser 1e klasse

Foto vind ik wel super. Had eigenlijk wel loodrecht genomen moeten worden, maar ik denk niet dat je een hoogwerker tot je beschikking had. De lantaarnpaal viel me gelijk op en is inderdaad lelijk. Ik hoop dat je 'm weg kan soepen

Foto 2.. tja. zoals al gezegd.. de scherpstelling. Het onderwerp is wel interessant..

Foto 3 vind ik niet erg speciaal.. kan er niets aandoen.

Foto 4 had je (nu zeg ik misschien iets stoms) misschien met flitser moeten maken. Dan was het gezicht er mogelijk beter uitgekomen. Valt misschien nog te bewerken.. (het gezicht laat wel goed de krachtinspanning zien!)

my 2 cents (ik ben nu eenmaal een beginnende fotografie-noob)

[ Voor 5% gewijzigd door Standeman op 11-04-2006 22:47 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.