MSI 6511 moederbord defect, zoek vervangend exemplaar

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 11:22

Baziz

Smokey Nutz

Topicstarter
Het moederboard van de pc van m'n oom is defect. Het gaat om een MS-6511 rev 1.0
De overige hardware is nog wel in orde dus wil ik het liefste het moederboard vervangen door een nieuw/ander exemplaar. Alleen kan ik er dus nergens een meer vinden.
Ook op veiling en 2de hands website's kom ik dit type niet tegen. Wat kan ik nu het beste doen om toch deze pc weer aan de praat te krijgen. Weet iemand een adres waar ze dit type nog hebben?

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwards

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:13
Waarom zoek je exact hetzelfde type? Waarom geen ander merk/type met (ongeveer) dezelfde specificaties?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 07:56

SeatRider

Hips don't lie

Waarom moet het precies dezelfde zijn? Omdat je de software niet wil herinstalleren? Dat hoeft ook niet, als je hem eerst sysprep't. Of je volgt deze link.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 21:01
Waarom wil je persé dit moederbord weer terug? Het lijkt mij makkelijker om gewoon een ander moederbord te zoeken waar je de rest van de hardware goed op kunt draaien. En daar zijn er vast meer dan genoeg van 2dehands (en misschien ook nog wel nieuw).

Wat is de rest van de hardware die erop zit/zat/moet komen? :P

hahaha spuit nr. 13 ofzow

[ Voor 6% gewijzigd door RooN op 11-04-2006 20:46 ]

smile an everlasting smile

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

Als je een kast hebt welke ook full-size ATX aankan kun je echt veel beter een nieuwer moederbord nemen. Als dat moederbordje ook nog eens DDR heeft is het helemaal makkelijk, SDRAM is nu eenmaal gewoon schaars.. zelfs 2de hands moet je maar toevallig wat tegenkomen. De kans dat je dat specifieke bordje tegenkomt is extreem klein.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Los van het feit dat je niet per-se een identiek moederbord nodig hebt, zijn dat soort topics hier eigenlijk niet de bedoeling. Zie ook het welkomst-gedeelte van de PMG FAQ :)

We kunnen je niet veel anders aanbevelen dan om gewoon regelmatig te rondkijken op tweakers.net/aanbod, marktplaats.nl, speurders.nl, ebay.nl, etcetera. Eventueel rondbellen/mailen naar PC-boeren die een aardig assortiment aan MSI-borden in hun voorraad hebben zitten wil ook weleens helpen. Of natuurlijk gewoon voor een ander merk/type gaan, desnoods met hetzelfde chipset ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 11-04-2006 21:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.