Toon posts:

OSX86 gekraakt?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op internet dat de Mac OSX86 gekraakt is om gewoon op elke intel machine te installeren. Je schijnt het te kunnen downloaden, maar weet iemand waar? Want ik zou natuurlijk veel liever mac gebruiken, maar ik had nooit genoeg geld voor een Appel, dus vandaar altijd maar een Windows PC

Verwijderd

ik zou gewoon eens op google zoeken ofzo;)..

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Best oud nieuws al, maar denk dat je hier niet op de juiste plaats bent om erna te vragen, tiz namelijk illegaal om mac os x op iets anders dan een mac te installeren.

--

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Volgens wie? De fabrikant natuurlijk maar je als je toch geen verklaring 'tekent' :P Ik zou linia recta op iets anders overstappen zodra er iets anders uitkomt voor Linux wat spellen e.d. goed ondersteunt :9

[ Voor 95% gewijzigd door m0nkey op 11-04-2006 18:03 . Reden: Te veel tekents :P ]

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik snap zelf ook nog wel dat ik op google kan kijke :P en het stond in de PCM dat zij het ergens vandaan halen, maar beter eigenlijk dat we er anders maar over ophouden als ze er zo een probleem mee hebben dat we het erover hebben.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Hallo Bjornzelf,

Mischien had je het zelf nog niet door, maar dit is natuurlijk zo illegaal als de pest. Ik zou dan ook willen verzoeken om onze mooie policy: Policy Apple Talk (APL) (Updated 5 November 2005) en Registratievoorwaarden en faq nog eens na te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.