Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe PC gebouwd voor mezelf en er begit nu het volgende probleem op te spelen: De pc wil 9 van de 10 keer niet meer aan.
Reageert totaal niet meer op aan/uit knop. Reageert ook niet als ik de schakelaar achterop aan/uit zet.
9 van de 10 keer dat de pc dan aangaat hoor je alles leuk aangaan (fans, hd. cd etc) en dan gaat ie naar een seconde weer uit en moet ik het weer 10 keer proberen voor ie weer aangaat.
Na standby valt de pc ook uit.
Denk zelf aan de voeding maar kan het niet testen want heb geen andere voeding die sterk genoeg is voor de hele zooi in deze pc.
Het ontkoppelen van hds, cd en en een paar pci kaarten maakt niets uit.
Dacht aanvanklijk ook aan de temp van de cpu maar met 29 graden lijkt me dat niet echt een probleem.
Paar specs:
Venice 3000+
1024 Geil DDR Dual Channel
2x HDD
2X DVD
1X PCI-E Gf 6600
2x LAN
1X WIFI
1X HAUPPAUGE TV
400 Watt voeding Zallman
Reageert totaal niet meer op aan/uit knop. Reageert ook niet als ik de schakelaar achterop aan/uit zet.
9 van de 10 keer dat de pc dan aangaat hoor je alles leuk aangaan (fans, hd. cd etc) en dan gaat ie naar een seconde weer uit en moet ik het weer 10 keer proberen voor ie weer aangaat.
Na standby valt de pc ook uit.
Denk zelf aan de voeding maar kan het niet testen want heb geen andere voeding die sterk genoeg is voor de hele zooi in deze pc.
Het ontkoppelen van hds, cd en en een paar pci kaarten maakt niets uit.
Dacht aanvanklijk ook aan de temp van de cpu maar met 29 graden lijkt me dat niet echt een probleem.
Paar specs:
Venice 3000+
1024 Geil DDR Dual Channel
2x HDD
2X DVD
1X PCI-E Gf 6600
2x LAN
1X WIFI
1X HAUPPAUGE TV
400 Watt voeding Zallman