Windows Media Player 10 Library Issue

Pagina: 1
Acties:

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 10:41
ik heb een probleem met mn windows media player library
sommige folders in mijn auto-monitored folders worden niet toegevoegd aan mijn muziekbibliotheek. ook met handmatig zoeken worden deze nummer niet toegevoegd, als ik ze echter afspeel door ze te openen in mn verkenner, dan worden ze wel toegevoegd. er zitten geen rare tekens in de folders die niet toe worden gevoegd, en de extenties zijn gewoon hetzelfde als de anderen.

dit stoort heel erg met het synchroniseren met mn mp3speler...

hopen dat jullie een oplossing hebben, bij ms kon ik niets vinden, en met wat snel zoeken op got ook niet over dit probleem

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 10:41
ik bump het topic maar eens, waarschijnlijk weet niemand hier een oplossing voor.. maar met windows media player 11 heb ik hetzelfde probleem
ik zal nog een keer het probleem proberen te omschrijven:

ik heb al mijn muziek (grofweg 6000 nummers) op 1 locatie ("x:/mp3/") geordent in mappen,
voorbeeld:
"x:/mp3/artiest/album/01 nummer.mp3"
alle nummers staan in deze structuur.

nou heb ik het probleem dat media speler uit zichzelf niet alle .mp3 bestanden vind (ook niet als ik van de map "x:/mp3/" een monitored folder maak)

10x opnieuw zoeken levert niets op. ik heb Media Speler zo ingestelt dat hij de muziekbestanden ordent met de RIP settings (welke ook "x:/mp3/artiest/album/01 nummer.mp3" zijn)

aangezien ik de libraby van WMP gebruik om door mijn muziek te bladeren is dit best vervelend. soms als ik door de mappen blader kom ik hele artiesten tegen die niet toegevoegt zijn. best vervelend met het synchen naar mijn mp3speler..

reacties van: "gebruik dan winamp" lossen het probleem niet op, dus geef ze aub niet...

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)