Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Oh dat wist ik niet. Hoe dan?chem schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
.... abo's kunnen het ook in IE.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een custom stylesheet maken
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Nuttig? Dat lijkt me sowieso subjectief. Iets wat ik nuttig vind, kan iemand anders onnodig of zelfs overbodig vinden
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 11-04-2006 17:05 ]
The devil is in the details.
ben ik niet helemaal met je eensmoto-moi schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:05:
Tis al meerdere keren voorgesteld, en het antwoord is en blijft nee, sowieso snap ik niet zo goed waarom het zo nuttig is om te weten hoeveel berichten iemand gepost heeft, of wanneer hij geregistreerd is.
iemand die 1 dag geregistreert is heeft een veel grotere kans dat hij de regels en netiquete van dit forum niet goed kan dan iemand die 5 jaar terug is geregd.
dus in dat opzich kan het nuttig zijn
Lekker zijn is een gave :)
En in welke zin kun je het al dan niet overtreden van de nettiquette niet uit de post zelf aflezen? Als een post zelf aan de policy voldoet lijkt het aantal posts me verder totaal irrelevant, evenals de registratiedatum. De enige mensen waar het handig voor kan zijn om postcount en regdatum te zien zijn crewleden, en om nou een feature alleen daarvoor te gaan maken...nah. Ik klik wel.lordspacie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:20:
[...]
ben ik niet helemaal met je eens
iemand die 1 dag geregistreert is heeft een veel grotere kans dat hij de regels en netiquete van dit forum niet goed kan dan iemand die 5 jaar terug is geregd.
dus in dat opzich kan het nuttig zijn
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
(En zonder msfonts wordt het sowieso raar als je uitklapt ...)
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Ja, daar zit het toch ook in? Hoover nou eens met de mouse boven mijn naam in list_messages ? Dan zie je een tooltip met de postcount hoor
Helaas zijn er ook genoeg "oude rotten" die deze regels niet kennen. Met name de leden die enkel in de algemene fora posten vergeten de FAQs nogal eens in de tech fora.lordspacie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:20:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Volgens mij is dat ook voor niet-mods zo? Ik heb alleen geen zin om ff m'n modrechten in te leveren, dus iemand anders mag dat even uitproberen.elevator schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:29:
[...]
Ja, daar zit het toch ook in? Hoover nou eens met de mouse boven mijn naam in list_messages ? Dan zie je een tooltip met de postcount hoor
[afbeelding]
Signature
Hier niet hoor (Safari 1.3.2)pasta schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:23:
[...]
Volgens mij is dat ook voor niet-mods zo? Ik heb alleen geen zin om ff m'n modrechten in te leveren, dus iemand anders mag dat even uitproberen.
Nee, dat is echt enkel voor moderatorspasta schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:23:
Volgens mij is dat ook voor niet-mods zo? Ik heb alleen geen zin om ff m'n modrechten in te leveren, dus iemand anders mag dat even uitproberen.