Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] speciale tekens bij reden van edit

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58
Ik deed in mijn post bij reden van edit
typo´s

nu pakt hij de html ervoor
Jo-hannes schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:32

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb ooit in een topic het gebruik van entities in topic-titles aangekaart en daar bleek het onder andere te komen doordat er geen RML over topic-titles gehaald wordt.

RML-tags werken ook niet in edit's, vandaar denk ik :)

Volgens mij wordt de ' (je weet wel, naast de enter onder de ") niet omgezet, dus die kun je ook gebruiken eventueel :)

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58
Osiris schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:53:
Ik heb ooit in een topic het gebruik van entities in topic-titles aangekaart en daar bleek het onder andere te komen doordat er geen RML over topic-titles gehaald wordt.

RML-tags werken ook niet in edit's, vandaar denk ik :)

Volgens mij wordt de ' (je weet wel, naast de enter onder de ") niet omgezet, dus die kun je ook gebruiken eventueel :)
die gebruik ik eigenlijk ook altijd, maar mijn toetsenbord indeling stond verkeerd. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

An sich moet dat te fixen zijn door ipv rucksightloss htmlspecialchars overal overheen te gooien een dergelijke functie te gebruiken die entities entities laat:
PHP:
1
2
3
4
function safe_htmlspecialchars($string)
{
    return preg_replace('/&(#\d{2,6}|#x[0-9a-f]{2,6}|[a-z]{2,8});/i', '&$1;', htmlspecialchars($string));
}

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 19-04-2006 23:41 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in 1.9.4

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.