Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:21

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Aangezien ik weer wil gaan trainen, komt ook de MP3 speler weer uit de kast. Het grote probleem is echter dat mijn huidige speler alleen een tasje heeft om hem aan de riem te bevestigen; maar meestal heb ik helemaal geen riem om.....
Dus ben ik op zoek gegaan naar een MP3 speler met een tasje om hem aan de arm te bevestigen. Op die manier heb ik geen riem nodig, en is ie toch netjes weg gewerkt.

Het probleem is alleen dat ik, na een aantal weken zoeken in de winkels die via de pricewatch bereikbaar zijn, geen enkele fatsoenlijke arm band kan vinden. Overal kun je enorm uitgebreid zoeken naar MP3 spelers, maar de enige draagtasjes die je kunt vinden zijn voor aan de riem.....

Heeft iemand hier ervaring met fatsoenlijke arm banden voor MP3 spelers? En zijn die dan speler-specifiek, of "universeel"?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Croga schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:18:
Aangezien ik weer wil gaan trainen, komt ook de MP3 speler weer uit de kast. Het grote probleem is echter dat mijn huidige speler alleen een tasje heeft om hem aan de riem te bevestigen; maar meestal heb ik helemaal geen riem om.....
Dus ben ik op zoek gegaan naar een MP3 speler met een tasje om hem aan de arm te bevestigen. Op die manier heb ik geen riem nodig, en is ie toch netjes weg gewerkt.

Het probleem is alleen dat ik, na een aantal weken zoeken in de winkels die via de pricewatch bereikbaar zijn, geen enkele fatsoenlijke arm band kan vinden. Overal kun je enorm uitgebreid zoeken naar MP3 spelers, maar de enige draagtasjes die je kunt vinden zijn voor aan de riem.....

Heeft iemand hier ervaring met fatsoenlijke arm banden voor MP3 spelers? En zijn die dan speler-specifiek, of "universeel"?
En je kan niet los een soort klitteband kopen en die om je arm doen?
Of een riem om je arm? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41
Mijn creative muvo2 heeft een klittenband armbandje voor om je arm. (de sport uitvoering met 512MB flash)

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:21

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Gonadan schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:19:
En je kan niet los een soort klitteband kopen en die om je arm doen?
Of een riem om je arm? :)
Riem om mijn arm... En dan meteen de spuiten er bij ook zeker? :P

Klittenband om de arm is leuk, maar het gaat hier om een toepassing die behoorlijk wat te verduren krijgt. Dan neem ik liever iets wat door de fabrikant aangegeven wordt als stevig, dan dat ik zelf wat ga fabrieken wat na drie keer het loodje legt :(

• Gonadan

Gonadan

Croga schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:32:
[...]

Riem om mijn arm... En dan meteen de spuiten er bij ook zeker? :P

Klittenband om de arm is leuk, maar het gaat hier om een toepassing die behoorlijk wat te verduren krijgt. Dan neem ik liever iets wat door de fabrikant aangegeven wordt als stevig, dan dat ik zelf wat ga fabrieken wat na drie keer het loodje legt :(
Ik bedoel niet zelf fabrieken.

Je kan gewoon standaard klittebanden kopen of met een gesp. En die kan je makkelijk om je arm wikkelen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb ongeveer 1.5 jaar geleden een iRiver iFP-999 gekocht. Deze zijn helaas niet meer leverbaar (de mijne is inmiddels kapot). Maar daar zat ook een mooie armband bij. Een tasje wat aan je riem kan kan je op dat ding wel bevestigen denk ik.

Mail maar als je interesse hebt, dan zal ik een foto maken :)

iRiver heeft btw best wel armbandjes, bijvoorbeeld voor de U10 (die heb ik nu): https://secure5.nexternal...yID=4&Target=products.asp

[ Voor 28% gewijzigd door fsfikke op 11-04-2006 15:06 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:41
Bij de MPIO FG100 krijg je een goed werkende armband. Ik heb er zelf al een aantal keren mee hard wezen lopen en hij blijft goed zitten. Het is een rek armband.
De MPIO FG100 zelf heeft een tijdloos design (boom-box), maarja, daar moet je van houden (1 van de voornaamste redenen dat ik 'm kocht..)
En de beschikbaarheid is niet al te denderend, hier en hier hebben ze 'm nog...

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:40
en van Nike hebben ze ook running players

een voorbeeld:
http://www.kieskeurig.nl/...70F42C1256E2400764CA1.htm

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-10 21:38
Canyon heeft een nieuwe mp3-speler wat alleen maar een armband is. Die is ook nog is spatwaterdicht en er zitten grote knoppen op. Een schermpje ontbreekt alleen.

Verder heeft apple ook nog een aantal armbanden als accesoires bij hun mp3-spelers. Voor de Shuffle en de Nano zijn ze er voor zover ik weet. Maarja je wil waarschijnlijk niet weten wat het kost.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

m3gA schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:20:
Mijn creative muvo2 heeft een klittenband armbandje voor om je arm. (de sport uitvoering met 512MB flash)
Eveneens een Muvo hier: Muvo TX. Werd geleverd met houder en arm / pols band. Ideaal voor sporten. Officieel niet waterdicht maar hardlopen in de regen en sneeuw is geen enkel probleem (tot nu toe).

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:19

sphere

Debian abuser

Hrm, ik zoek ook zo'n Muvo TX, de enige shop in de PW is de Paradigit, maar die verkopen stiekum de TX SE :(

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Gonadan

Gonadan

sphere schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:32:
Hrm, ik zoek ook zo'n Muvo TX, de enige shop in de PW is de Paradigit, maar die verkopen stiekum de TX SE :(
Oud topic btw ;)

Wat is er mis met de SE versie? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1