Navigatie software laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik weet niet of dit wel het goede forumgedeelte is (aangezien er een gps/pda/enz forum is)
Dus als het hier verkeerd staat, dan graag verplaatsen :)

Ik ben opziek naar navigatie software die draait op een laptop. Ik heb momenteel Mapsonic van viamichelin met een USB-GPS module.

Nu zijn de kaarten daarin niet helemaal up to date en vraag ik me af of er nog meer navigatie pakketten zijn die op een laptop draaien zoals mapsonic. (met 3d beeld etc.)

alvast bedankt

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 15:50

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Wat dacht je hiervan: http://www.route66.nl/

Route 2005 Windows [Software] met GPS ondersteuning! :*)

• Cyrus-The-Virus
bedankt! die alturion is wat ik zocht.

Ik heb inderdaad ook route66 geprobeerd, maar dat is niet wat ik zocht, die had geen 3d weergave en echte navigatie modus (zoals mapsonic)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:23
Mapmonkey / Freedrive.

Hebben ook spraak, flitspalendatabase, en duidelijk groot beeld. (Route66/alturion vind ik te gedetailleerd kwa programma, doe mij maar paar knoppen + big-ass kaart op scherm.

• Cyrus-The-Virus
Die zien er inderdaad qua bedieningsgemak een stuk beter uit, heb even met die alturion zitten spelen en die is wel mooi.

ik ga die mapmonkey/freedrive ook eens proberen :)

again tnx :)

• BNX
  • Laatst online: 06:34

BNX

Iemand al freedrive en\of Map Monkey aan de gang gekregen met MAPS van Destinator. Ik heb namelijk Freedrive 1.0 én 0.9 full geprobeerd, maar na inladen van de maps vliegt het programma eruit!

Wie gebruik welke maps en hoe gebruik je deze...

(ps. het gaat om Destinator3 Benelux maps)

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• DJSmiley
  • Laatst online: 11:23
BNX schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:55:
Iemand al freedrive en\of Map Monkey aan de gang gekregen met MAPS van Destinator. Ik heb namelijk Freedrive 1.0 én 0.9 full geprobeerd, maar na inladen van de maps vliegt het programma eruit!

Wie gebruik welke maps en hoe gebruik je deze...

(ps. het gaat om Destinator3 Benelux maps)
Als je de 2005.Q3.3605 maps bedoelt: Die doen het hier idd ook niet.
2004.Q3.nogwattes werkt wel. Waarom weet ik niet, daar ben ik ook benieuwd na. Mapcutter opent de kaarten ook prima, maar zodra je wat doet knalt ie er ook uit
Pagina: 1