Laptop sleeves / second skin

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Hoi

ik ben op zoek naar een mooie (lees: stijlvolle) sleeve voor mijn laptop.
Nu weet ik dat een Italiaans merk, Tucano er zeer mooie maakt.

Mijn vragen:

- Kent iemand een onlineshop (BE of NL) waar je een deze kan bestellen.
- Heeft iemand ervaring met zo'n sleeve/second skin.
- Zijn er nog andere (degelijke) merken die dit aanbieden. (en waar)

Ik vondt dit op de duitse eBay site. Dit lijkt me zeer mooi :).

Nu heb ik een Sony Vaio FE11S met breedte: 36,6cm, hoogte: 2,6-3,5cm en diepte: 27,4cm
Deze second skin is cm 36x26x3/4 waarbij de hoogte en breedte perfect zijn, nu was mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze second skin, en of die 1,4cm echt wel TE kort is of dat het mogelijk is de laptop er degelijk in te krijgen.

Alvast bedankt,

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik heb ooit bij de Computerland een 2nd skin gekocht voor een DELL 14" notebook, het was een 15" sleeve, maar ik tegen de zijkant wat opgerold schuimrubber getaped, en nu past 'ie perfect. Was meen ik slechts 10,-

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 09:09
Ik heb een tucano voor mijn acer laptop, afmetingen ken ik niet zo, hij is wel een beetje rekbaar maar 1,4cm... kan ik ni zeggen.

Ik heb die van mij trouwens gewoon in een local apple store gehaald (natuurlijk niet vermeld dat het voor een Windows laptop is, kwestie van mijn leven niet te riskeren :))

Verwijderd

Ik heb een Acer uit de 1690-serie, met ongeveer de zelfde maten als jouw laptop. Bij de Media Markt heb ik een Case Logic beschermhoes van Neopreen gekocht, past perfect! Was minder dan twee tientjes, precies weet ik het niet meer. Of ie stijlvol is? Zie de afbeelding hieronder, ik geloof alleen niet dat het Italiaans is ;-) Maar ik vind hem perfect en zou niet weten wat er beter aan zou kunnen. Het beschermt de laptop tegen krassen en stoten en ik vervoer hem verder in een gewone rugzuk als ik met het OV ga. Zie meer op http://www.caselogic.com/

Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/4h/images.ebags.com/images/products/44291_xlrg.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 14:56 ]