[Eclipse] JCoverage plugin probleem

Pagina: 1
Acties:

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Topicstarter
Voor een project willen we JCoverage gebruiken om de dekking van de tests te rapporteren. Dus ik naar de JCoverage site gegaan, daar een quickstart gevolgd en geinstalleerd.

So far so good...

De volgende stap is het knopje: "Add JCoverage Nature"

Ik klik erop, er gebeurt niets, geen licencing dialoogvenster uit de quickstart, niets.

Op internet ben ik nog een aantal keren dit probleem tegengekomen, maar helaas steeds zonder antwoorden.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? En een oplossing?

Ik gebruik: MyEclipse 4.1.1 GA en Eclipse 3.1.2.
De geinstalleerde JCoverage plugin versie is: 1.9.286.

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-02 15:36
Ik heb precies hetzelfde. Helaas, een goede coverage plugin voor eclipse zou wel handig zijn. Zijn er (gratis) alternatieven?

Ik draai onder windows:
Eclipse 3.1.1 (met webtools)

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 03:31

Gerco

Professional Newbie

Het is misschien mogelijk om de profiling plugins ( http://www.eclipse.org/tptp/ ) te gebruiken. Die kunnen iig ook code coverage meten. Als je die laat draaien tijdens je unit tests kun je zien hoe het met je coverage staat (en nog veel te veel andere dingen).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!