Het is een tijd geleden dat ik hier wat gepost heb.
Toch ga ik schaamteloos een beroep op jullie expertise doen. Ik heb een user hier, die bij het openen van Office bestanden (voornamelijk Word en Excel) de volgende foutmelding krijgt:
"De instructie op 0x035d59e4 verwijst naar geheugen op 0x06cc3d4. De lees- of schrijfbewerking ("read")
op het geheugen is mislukt."
Dit krijgt ie niet bij ieder office document, maar wel bij veel documenten die hij probeert te openen, zowel vanaf een netwerkschijf, als lokaal.
De specs van het werkstation:
- HP Notebook. NX8220
- Office 2000
- 512 Mb Ram
- OS = Windows XP, servicepack 2
Wat heb ik geprobeerd:
- Office uninstalled en weer opnieuw geinstalleerd.
- geheugen getest met memtest --> leek goed.
- pagefile vergroot
- pagefile op een andere lokatie gezet (D:\ ipv C:\ )
- gezocht op support.microsoft.com --> geen resultaat met de foutmelding
- "gegoogled" --> geen hits op deze foutmelding
- gechoocheld tot ik een ons woog --> geen resultaat, alleen zakt mn broek nu van mn reet.
Ik word een beetje radeloos......
Toch ga ik schaamteloos een beroep op jullie expertise doen. Ik heb een user hier, die bij het openen van Office bestanden (voornamelijk Word en Excel) de volgende foutmelding krijgt:
"De instructie op 0x035d59e4 verwijst naar geheugen op 0x06cc3d4. De lees- of schrijfbewerking ("read")
op het geheugen is mislukt."
Dit krijgt ie niet bij ieder office document, maar wel bij veel documenten die hij probeert te openen, zowel vanaf een netwerkschijf, als lokaal.
De specs van het werkstation:
- HP Notebook. NX8220
- Office 2000
- 512 Mb Ram
- OS = Windows XP, servicepack 2
Wat heb ik geprobeerd:
- Office uninstalled en weer opnieuw geinstalleerd.
- geheugen getest met memtest --> leek goed.
- pagefile vergroot
- pagefile op een andere lokatie gezet (D:\ ipv C:\ )
- gezocht op support.microsoft.com --> geen resultaat met de foutmelding
- "gegoogled" --> geen hits op deze foutmelding
- gechoocheld tot ik een ons woog --> geen resultaat, alleen zakt mn broek nu van mn reet.
Ik word een beetje radeloos......